معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه
Home ثبت خلخالیهای مقیم مرکز
خلخالیهای مقیم تهران و کرج ثبت نام کنید مشاهده در قالب PDF چاپ فرستادن به ایمیل

 

توجه ! توجه ! : این ثبت نام جدای از ثبت نام معمول در سایت میباشد !

 

از تمامی همشهریان عزیز ، مخصوصا خلخالیهای مقیم تهران و کرج استدعا داریم و دعوت میکنیم مطالب زیر را مطالعه بفرمایند و نسبت به ثبت مشخصات خود اقدام نمایند و خواهشا ثبت نام این فرم را به دوستان و آشنایان خود که ساکن استانهای تهران و البرز هستند ، پیشنهاد دهند


لازم به توضیح است که ثبت مشخصات در این فرم جدای از عضویت در سایت بوده و مخصوصا از عزیزان ساکن در تهران و کرج که قبلا در سایت ثبت نموده اند نیز تقاضا میشود حتما این فرم را پر کنند . اطلاعات ورودی شما عزیزان نزد مدیریت سایت کاملا محفوظ خواهد بود


تعدادی از دوستانی که ساکن تهران و کرج نیستند ولی مایل به ثبت نام هستند ، میتوانند این فرم را پر کنند و بعنوان اعضا افتخاری محسوب می شوند


.

توضیحات

با سلام خدمت همه همشهریان و دوستان عزیز

- سال گذشته و در مراسم روز خلخال در کاخ سعد آباد تهران بود که تنها به واسطه یک اطلاع رسانی از طریق وبسایت ، تعداد نسبتا زیادی از خانواده های خلخالی دور هم جمع شدند و شاید به جرات میتوان گفت که برای اولین بار بود که این همه خلخالی در مراسمی غیر از مجلس ختم دور هم جمع شده بودند و در همان مراسم اکثر دوستانی که تشریف آورده بودند و طی یک گپ و گفتی که در گوشه ای تشکیل شده بود بالاتفاق به تشکیل مجمع یا انجمنی که در آن خلخالیهای مقیم مرکز ( تهران و کرج ) بتوانند دور هم جمع بشوند اذعان کردند .

 

- طی دو دهه اخیر و مخصوصا سالهای اخیر بعلت فراهم نبودن شرایط جهت اشتغال جوانان تحصیل کرده خلخال ، تعداد زیادی از جوانان و نخبگان خلخال از شهرمان مهاجرت کرده اند و هر کدام از آنها در گوشه ای از ایران عزیز مشغول خدمت رسانی هستند و شاید گفت که اکثریت آنها در تهران و کرج ساکن هستند که لزوم تجمیع این تعداد از جوانان خلخال که کم هم نیستند ، بیش از پیش احساس میشود تا با همکاری و همدلی در دیار غربت بتوانند یار و یاور و حامی هم شوند . و چه بسا طی سالهای آتی و به واسطه تجربه های گرانبهایی که این عزیزان کسب خواهند کرد بتوانند در توسعه و آبادانی خلخال عزیز بسیار سهیم باشند

 

- ایجاد تشکلی از خلخالیهای مقیم مرکز میتواند شرایطی را فراهم آورد که به واسطه آن بتوان سرمایه گذاری در خلخال را رونق بخشید . چه از طریق خلخالیهایی که تمکن مالی دارند و برای سرمایه گذاری مردد هستند و چه سایر سرمایه گذارانی که برای اقدام احتیاج به طرحهای توجیهی دارند .

 

و دلایل متعددی که لزوم ایجاد تشکلی از خلخالیهای تهران و کرج را کاملا توجیه میکند و به نظر بنده تا همین الان هم خیلی دیر شده است . بارها شده به اجتماع عظیم اهالی سایر شهرها غبطه خورده ام و این احساس را در بین بسیاری از همشهریان عزیز خودم دیده ام . طی مراسم کاخ سعد آباد تعداد زیادی از همشهریان را دیدم که با بنده هم عقیده بودند و طی صحبتهایی که انجام شد قرار شد با ایجاد یک فرم ثبت نام ( که جدای از ثبت نام در سایت است ) خلخالیهای عزیز مقیم تهران و کرج با مراجعه به سایت بتوانند مشخصات خود را ثبت کنند و با در دست داشتن حداقل یک شماره موبایل از همشهریان عزیز بتوانیم مقدمات تشکیل یک مجمع بزرگ با حضور همشهریان مشتاق را فراهم کنیم .

 

تا کی باید خلخالیهای مقیم مرکز همدیگر را فقط در مراسم ختم ملاقات کنند ؟ و چرا نباید بتوانیم به بهانه های شاد دور هم جمع شویم ؟ ؟ ! !

 

حتی از شما همشهری عزیز که تمایلی برای شرکت در همایش ندارید هم استدعا داریم این فرم را پر کنید و با اعلان حداقل یک شماره موبایل از خود شرایط اطلاع رسانی های بعدی را فراهم نمایید .

ضمنا زمان برگزاری مجمع خلخالیهای مقیم مرکز مشخص نیست و به همکاری شما عزیزان بستگی دارد .

 

پیشاپیش از همکاری و اعتماد شما بینهایت سپاسگزارم

مدیریت وبسایت خلخالیم .

راهنمای فرم

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد موارد مندرج در فرم لطفا این قسمت را مطالعه فرمائید :


نام : درج نام اجباری بوده و لطفا با حروف فارسی تایپ نمایید

 

نام خانوادگی : درج نام خانوادگی اجباری بوده و لطفا با حروف فارسی تایپ نمایید

 

سال تولد : درج سال تولد اجباری بوده و جهت تقسیم بندیهای بعدی مطمئنا لزوم آن احساس خواهد شد

 

مدرک تحصیلی : لطفا از منوی کشویی یکی را انتخاب نمایید

 

تخصص : ( اختیاری ) همانطور که در توضیحات اشاره شده ، لطفا شرح مختصری از تخصصهای علمی ( آکادمیک ) و تجربی خود را در این قسمت قید بفرمائید

 

محل سکونت : لطفا شهر محل سکونت فعلی خودتان را قید بفرمائید . کسانیکه مایل هستند بعنوان اعضا افتخاری ثبت نام کنند و ساکن استانهای تهران و البرز نیستند گزینه سایر شهرها را انتخاب نمایند

 

محل تولد : ( اختیاری ) لطفا قید بفرمائید که اهل کدام شهر و یا کدامیک از روستاهای شهرستان خلخال هستید . لازم به توضیح است که قید کردن محل تولد فقط برای شناختن بیشتر افراد بوده و به هیچ وجه منظور خاص دیگری در بین نیست !

 

آدرس ایمیل : درج آدرس ایمیل اجباری بوده و برای اطلاع رسانی های بعدی از این آدرس استفاده خواهد شد . همچنین یک کپی از همین فرم به آدرس ایمیلی که درج میفرمائید ارسال خواهد شد .

 

شماره موبایل : بعد از نام و نام خانوادگی مهمترین آیتم همین مورد است . درج این مورد اجباری بوده و خواهشمند است حتما شماره موبایل اصلی خود را قید بفرمائید . ما میتوانیم از شماره موبایل در مواقع لزوم جهت اطلاع رسانی به خلخالیهای مقیم مرکز استفاده های متعددی بکنیم .... !

 

شماره موبایل 2 : احتیاج به توضیح ندارد

 

تلفن ثابت : این مورد اختیاری بوده و در صورت تمایل میتوانید اقدام به درج آن نمایید

 

آدرس : این مورد اختیاری بوده و در صورت تمایل میتواند اقدام به درج آدرس منزل یا محل کار نمایید .

 

توضیحات : این گزینه نیز اختیاری بوده و شما میتوانید  هر توضیح اضافه ای در ارتباط با شغل ، سمت و  ... در این قسمت درج بفرمائید . مخصوصا اگر دارای سمت و پست خاص اداری هستید که میتوانید در برگزاری مجمع نقش موثر تری داشته باشید حتما قید بفرمائید .

 

درج پیام : اگر پیام یا رهنمون خاصی برای مدیریت سایت دارید ممنون خواهم شد در این قسمت قید بفرمائید

 

درج تصویر : شما میتوانید یک قطعه از عکس خودتان را که حداکثر دارای حجم 100k میباشد در این قسمت از روی کامپیوتر خود انتخاب نموده و برای ما ارسال نمایید . البته این مورد هم اختیاری میباشد و اجباری برای آن نیست .

 

نمایش نام برای عموم : تعدادی از دوستان پیشنهاد داده بودند که نام افرادی که در این فرم ثبت نام میکنند ( البته فقط نام و نام خانوادگی ) در قسمت لیست ثبت نام کنندگان نمایش داده شود . ولی از آنجاییکه ما قول دادیم که مشخصات شما عزیزان نزد مدیریت محفوظ خواهد بود لذا ، فقط نام کسانیکه مایل هستند نام آنها برای عموم نمایش داده شود و گزینه "بله " را انتخاب کرده اند در این لیست درج خواهد شد و در مورد بقیه فقط تعداد درج خواهد شد . استدلال عزیزانی که پیشنهاد نمایش نام افراد را داده بودند این بود که اگر کسی اسم دوست یا آشنای خود را در بین نفرات ثبت نامی ببیند تمایل بیشتری برای ثبت نام خواهد داشت . در این مورد نظر ، نظر شماست ، هر طور که مایل بودید عمل کنید !!!

 

تصویر امنیتی : برای جلوگیری از ارسال هرزنامه ها از این تصویر امنیتی استفاده شده و در نوشتن آن لطفا به حروف بزرگ و کوچک توجه کنید و نوشته پر رنگ را لحاظ فرمائید .

 

ثبت مشخصات : بعد از درج موارد اجباری و اختیاری اقدام به کلیک بر روی ثبت نمایید و در پایان اگر فرم را بصورت صحیح پر کرده باشید ، پیغامی مبنی بر ارسال موفقیت آمیز شما نمایش داده خواهد شد .

 

 

فرم ثبت مشخصات

ثبت نام خلخالیهای مقیم مرکز
نام *
.
نام خانوادگی *
.
سال تولد * مثال : 1356 ( چهار رقمی )
.
مدرک تحصیلی
.
تخصص توضیح : شرح مختصری از تخصصهای علمی و تجربی خود را قید بفرمائید
.
محل سکونت توضیح : خلخالیهای مقیم استانهای تهران و البرز
.
محل تولد توضیح : اهل کدام شهر یا روستای شهرستان خلخال هستید ؟
.
آدرس ایمیل * توضیح : یک نسخه از همین فرم به ایمیل شما ارسال خواهد شد
.
شماره موبایل 1 * مثال : 09381687314
.
شماره موبایل 2
.
تلفن ثابت ( اختیاری ) مثال : 33333333-021
.
آدرس ( اختیاری ) آدرس منزل یا محل کار
.
توضیحات (اختیاری) هر توضیح اضافه ای در ارتباط با شغل ، سمت و ... در این قسمت درج بفرمائید
.
درج پیام ( اختیاری ) اگر پیام و یا رهنمون خاصی برای مدیریت سایت دارید دراینجا قید بفرمائید
.
درج تصویر ( اختیاری ) ممنون خواهیم بود یک تصویر از خودتان را برای ما ارسال کنید
.
نمایش نام برای عموم * آیا مایل هستید نام و نام خانوادگی شما در لیست ثبت نامی ها نمایش داده شود
.
تصویر امنیتی
حروف بزرگ و کوچک را مد نظر داشته باشید
.
.

لیست ثبت نام کنندگان

 

تعداد ثبت نام کنندگان تا امروز ( 25 شهریور 1394 )  -----  چهارصد و بیست و نه ----- نفر میباشد ( شروع ثبت : یکم شهریور 91 )

.

اسامی ( کسانیکه رضایت خود را مبنی بر درج نامشان در این لیست اعلام کرده اند )

1 - توحید صادقی

2 - فریدون نظیرزاده

3 - زهرا صافی پیرانلو

4 - سید حامد مدنی

5 - بهنام فلاح

6 - فریبرز علیقلی زاده

7 - حبیب اله نادری

8 - وحدت حمزه پور

9 - داود عیوضی زاده

10 - حسین سبحانی

11 - رحمان عراقی

12 - اسماعیل نوری فیروز آباد

13 - بهنام طالبی

14 - حسین یعقوبپور

15 - امان رجبی

16 - هوشنگ قاسمی

17 - کورش قلی زاده چلنبر

18 - تایماز نظمی

19 - کورش ممدوحی

20 - کرامت غفاری

21 - غلامرضا محمدی

22 - اکبر قربانی زند

23 - ساسان محمودی طولش

24 - ذکریا رشیدی

25 - صبر اله میرزاخانی

26 - احمد شعبانی

27 - سید بابک مدنی

28 - ابوالحسن زمانی

29 - عبداله غلامی ونن

30 - صمد معبودی

31 - محمد شمشیری

32 - امیر ظهیری

33 - علیرضا ثیابی

34 - فریبرز خدایاری

35 - مهدیه خدادادیان

36 - مسعود افشاری

37 - سعید فرجامی

38 - اکبر دوستعلی

39 - نوربخش  شمس ماجلان

40 - مرتضی غلامی منامن

41 - علی لطفی

42 - ناصر پور محمود

43 - مرتضی عزیزی

44 - صدیقه بدل پور آل هاشم

45 - سیروس قنبرپور

46 - لیلا علی پناه کیوی

47 - حمید سهرابی

48 - مجتبی صالحی

49 - پیمان روائی

50 - سید مسعود وقاری

51 - صفی الله پورافضل زاویه

52 - یاشار نظمی

53 - محمد نقی مسروری

54 - سید اکبر رشیدی

55 - صادق جنانی

56 - سید عادل یعقوبی

57 - ابراهیم کرامت

58 - کرامت پورکافی

59 - ژاله صادقی

60 - فرهنگ اسماعیل زاده

61 - مسیحا درگزی

62 - مقصود عیوض زاده

63 - سید مجتبی علوی

64 - حسن صمدزاده کلستان

65 - صراف حیدری

66 - منوچهر فتاحی

67 - کاظم جباری

68 - عباس حقی

69 - سعیده عبدالهی

70 - سید باقر حافظی

71 - محمد نقی کریم پور

72 - بختیار کرمی

73 - شهریار ابراهیمی

74 - صالح رفیعی

75 - نغمه عزیزی

76 - رضا محبعلیزاده

77 - ساعد تیموری

78 - بنیامین فرهنگ

79 - امین سلامی

80 - مجید افشاری

81 - مسعود نوروزی

82 - رضا خلخالی

83 - حسین خجسته فر

84 - حامد شهبازی

85 - سید فرید زاهدی

86 - حمداله جعفرزاده اندبیلی

87 - مهدی محمدپور

88 - ولی اله عظیمی کل تپه

89 - لطفعلی گلمرادی

90 - عارف چنوری

91 - هادی عباسزاده

92 - مریم عروجعلیزاده

93 - حمید عبادی

94 - عباس جعفری نوده

95 - تقی حسینی

96 - کیانوش علیزاده

97 - ساعد وثوقی کرکزلو

98 - فرزاد ولی نژاد

99 - فریبا ولی نژاد

100 - حجت اله اسماعیل زاده

101 - کوروش علیزاده

102 - حجت اله قاسمی

103 - بهروز جعفری

104 - مرتضی مروت زاده

105 - رضا مولائی

106 - سیده فریبا سجادی آل هاشم

107 - فواد خوشنویس

108 - علی اکبر چراغعلیزاده

109 - کیوان قالیچی ها

110 - علی جعفری بیرق

111 - محسن کاظمی

112 - حسین شفقت لنبر

113 - صادق علیزاده

114 - علیرضا محمدیان

115 - سرخوش غلامی منامن

116 - عیسی علمی خوجینی

117 - نعمت اله نیک آئین

118 - یاشار قاسمی

119 - حسین چاوشی

120 - آرمین روایی

121 - سید کاظم خلخالی

122 - احسان ملک پور

123 - سید کاظم خلخالی

124 - حسن امینی

125 - سهیلا قدرتی زاده

126 - مصطفی آذین فر

127 - هدایت اله هدایتی

128 - رحیم سلمانی

129 - ????? ?????

130 - سید محمد کاظم لطیفی

131 - اسد اله لطیفی

132 - توحید ترابی

133 - عدالت کامیاب

134 - مهدی شهبازی

135 - سید قادر عزیزی

136 - مهدی نوری

137 - پیمان قدرتی زاده

138 - زهرا بیات

139 - محمد  پورلطف علی

140 - سید صداقت خلخالی

141 - شهرام دشتی

142 - عیسی علیزاده منامن

143 - عزت اله اسماعیل زاده

144 - نجات اله اسماعیل زاده

145 - آذر اسماعیل زاده

146 - حبیب اله اسماعیل زاده

147 - عوض رنجبر

148 - بهزاد حافظی

149 - مهدی توکلی هشجین

150 - فاطمه پیرنمایی

151 - بهناز ولی نژاد

152 - امیر شهبازی

153 - علی نظری سوسهاب

154 - محسن مرادپور نوده

155 - قربان ظهیری

156 - ارژنگ رحمانی کلستان

157 - معرفت جلیلی

158 - مهدی خدایی

159 - هاشم مرادی آقبلاغ

160 - روح ناز صدر امیرجانلو

161 - بهروز دقیقی

162 - ؟؟؟؟؟؟؟؟

163 - صابر فتحی

164 - عظیم ناجی گیوی

165 - علی اکبر نجفی

166 - حمید قنبری

167 - شهرام بازیار

168 - داود مهدی فر

169 - سیده احیا موذنی

170 - سیروس ادیبی

171 - سیده فاطمه قادری

172 - مهدی فولادی پناه

173 - رهبر تیموری

174 - محمد رضا دوگرلویی

175 - شبنم فولادی

176 - حسام شالچی

177 - روح اله حبیبی

178 - معراج محمدی

179 - محمد فتاحی

180 - اسحق رسولی

181 - سید کمال الدین دانیالی

182 - علی رسولی

183 - بهرام لطف اله پور

184 - حمید احمدی

185 - سید حسین عقیلی آلهاشم

186 - زینب جهانگیر کلستان

187 - عدالت میکاییلی آرپاچایی

188 - محمود ربیعی خوجین

189 - سهیلا پیرنمایی

190 - محمد جواد رجبی کرین

191 - لطفعلی سیلانی

192 - علیرضا قدیری

193 - مرتضی قربانی

194 - مصطفی قدیری

195 - حمید حمداله زاده

196 - یوسف اسکندری

197 - یاور شهبازی

198 - توحید فیض اللهی

199 - جمشید علیزاده

200 - حسین محمدی لمعه دشت

201 - حسین حسن پور

202 - هادی غلامی

203 - غلام اصغر(صادق) خدابخش زاده

204 - محمد شکری

205 - محمد آقائی هشجین

206 - سید علیرضا وهاب زاده آلهاشم

207 - فریبرز رضوی آلهاشم

208 - اکبر صابر نیا ( آذرگشب اسمرود )

209 - معین واعظی

210 - علی شعبانی

211 - حمید دانیالی

212 - محمد جواد نیکوبین

213 - ابوذر نظیری آلهاشم

214 - هاشم رهامین

215 - واحد شهریاری

216 - داود مرادپور نوده

217 - امین شهبازی

218 - مهدی قدیری

219 - رضا نصیری ترزنق

220 - مهدی احمدی

221 - چنگیز امینی

222 - فرهاد کاوه

223 - قیام جعفرزاده

224 - آق سلیمانی وارث آباد

225 - شهرام قربانی

226 - حسین علمی

227 - صابر کاظمی

228 - علی نورعلیزاده بلیل

229 - مسلم علیقلی زاده

230 - رامین صابری

231 - علی داودی بیرق

232 - محمد تقی بختیاری

233 - محمدرضا بابایی

234 - محمد شفاعی

235 - محمد محمدی لعمه دشت

236 - موسی محمدی لعمه دشت

237 - سیده زهرا سجادی الهاشم

238 - سید جواد عزیزی

239 - هادی وکیلی

240 - سامان پورکافی

241 - جعفر کرینی

242 - عادل محمدپور

243 - علی عسگرپور

244 - عسگر نوربخش

245 - سلیم غلامی

246 - سهراب رضایی مزجین

247 - مهدی عیوضی

248 - جعفر شمسی

249 - سیده فاطمه شکوهی

250 - مهدی اسکویی

251 - معبود عیوض زاده

252 - سید کرامت احمدی آل هاشم

253 - سید حیدر احمدی آل هاشم

254 - سید مجتبی احمدی آل هاشم

255 - سیروس حکمت جو

256 - مهرداد صالحی

257 - ندا تقی زاده

258 - امیرسام شعبانی

259 - رسول ایمانی

260 - اکبر سلمانی اندبیلی

261 - فرشید محسنی

262 - محمد احمدی

263 - مهدی کریمی

264 - بهادر علیدوستی

265 - امین سیمین

266 - حسن رضوانی

267 - جهانبخش عزیزی گاودول

268 - سید مصطفی جعفری

269 - علی نوروزی

270 - بهزاد مهرانفر

271 - بهنام خرم روز

272 - کریم یعقوبپور

273 - علی مرادپور

274 - مرتضی برسان

275 - محمد صادق آسمانی

276 - احمد فتحی

277 - داریوش بهشتی

278 - حمد اله فوزی

279 - حسن عمرانی کلور

280 - محمد کاظم صمدی

281 - محمود قربانی

282 - زردشت عبادی

283 - رحمت الله (رهبر) صالحی

284 - علی نظری سوسهاب

285 - احمد عزیزی

286 - امیر خردمند مجره

287 - محمد علی عیسی پور کلار

288 - مجید پور بهرام

289 - خاطره سلیمی

290 - علی حضرتی

291 - سید اسماعیل خلخالی

292 - فخرالدین رجبی کلی

293 - سید امیر نظیری آل هاشم

294 - علی معصومی خانقاه

295 - جعفر علیاری

296 - حجت الله علیاری

297 - علی جعفری افشار

298 -سید لطف الله پاشازاده

299 - علیرضا علیپور خانقاه

300 - سید علی مسافری

 

301 - مرتضی ملکجاری

302 - ایرج سپهرنیا (سلمانی)

303 - علی محمدیان

304 - زیبا شکارچی

305 - وحید هوشمند

306 - عباس کاظم پور

307 - کاظم ظهیری

308 - عدالت میکائیلی آرپاچایی

309 - سید صادق عزیزی زاویه

310 - علی حسینی

311 - سید تاج الدین هاشمی زاده کلور

312 - احمد دانشمند

313 - تقدیر حاتمی منامن

314 - حسن رحمت زاده

315 - الهام ابراهیمی

316 - بهزاد اعلایی

317 - عیسی قهرمانی سجهرود

318 - اصغر رضایی

319 - اسد عبادی آقبلاغ

320 - صادق محمودی نوده

321 - آیت ا.. نظری بلیل

322 - بهروز خدابخشی بلیل

323 - سید بهروز رضوی الهاشم

324 - اسماعیل فتحی لنبر

325 - فرید صالحی

326 - جمال طوفانی

327 - محمد کاظم اشرفی مزجین

328 - خسرو نظری

329 - اصغر کریمی کزج

330 - سعید محمدی

331 - مجید محمدی

332 - هومن نیکخواه

333 - علی لطفی

334 - قادر فرهودی

335 - جهانگیر نقوی

336 - علی نیکوبین مزجین

337 - عدالت رئوفی سوسهاب

338 - لیلا ولی سوسهاب

339 - سید امیرعلی پورکمالی

340 - صادق نوید

341 - بهزاد حیدری

342 - سعید رسولی

343 - عبدالله رسولی

344 - جمال حسنی

345 - یونس قنبری

346 - محی الدین محمدی لمعه دشت

347 - محمدرضا پورحسن

348 - غلامحسین ابراهیمی پرگو

349 - قاسم عیدی

350 - فرساد محرمی

351 - منوچهر ترابی

352 - شهریار حمدالله زاده

353 - سید محمد پوررشید زاویه

354 - رستم لطفی قوشه بلاغ

355 - مجید رحیمی

356 - عباس درویشی کلوری

357 - جواد بخشی

358 - مجید غفاری

359 - محمد نجفی مجره

360 - منصور صفری محمودآباد

361 - هادی مظفری

362 - زهرا بهرامپور گیوی

363 - مهروز حسینی

364 - داریوش مغیثی

365 - زینب اکبری

366 - بهزاد نادری

367 - سید موسی رضی زاده

368 - منوچهر شریفی هشجین

369 - علیرضا قربانی

370 - جاوید قلی پور

371 - سیده لیلا رشیدی آلهاشم

372 - محسن شریف زاده

373 - حسن دوگرلویی

374 - علی محمد پور

375 - حسین جهانگیری

376 - ثارالله رضایی برندق

377 - رضا چمن دار

378 - حمید آقایی

 

 

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید