معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home ویدئو کلیپ موسیقی خلخالیم
کلیپ موسیقی خلخالیم فرستادن به ایمیل
ویدئو
پنجشنبه, 06 بهمن 1390 ساعت 23:56

 

با کمال افتخار کلیپ موسیقی خالخالیم را برای اولین بار از طریق وبسایت خالخالیم ( وبسایت همه خلخالیهای دنیا ) تقدیم شما میکنیم

 

 

 

برای دانلود فایل ویدئو بالا میتوانید از لینکهای زیر نیز استفاده نمایید . لازم به توضیحه که از اونجایی که زحمت بسیار زیادی برای تهیه این موسیقی و کلیپ کشیده شده حیفم آمد که با کیفیت پایین در سایت بگذارم و مطمئن باشید ارزش صرف زمان بیشتر برای دانلود با کیفیت مناسب را خواهد داشت و خواهشا از سیستم با کیفیت صدای مناسب جهت شنیدن موسیقی استفاده نمایید

 

 

دانلود فایل  ZIP ویدئو با حجم 71.8 MB و زیپ شده فایل FLV

 

--------------------------------------------------------------------

پخش صوتی موسیقی خلخالیم

 


دانلود فایل صوتی موسیقی خلخالیم با حجم 5.2 مگابایت

 

با سلام خدمت دوستان و همشهریان با فرهنگ ، فهیم و شریف خلخال . پیشاپیش عید نوروز سال 1391 بر همه شما سروران مبارک و شادباش باد

خوشحالیم که با کمال افتخار کلیپ موسیقی خالخالیم را برای اولین بار از طریق وبسایت خالخالیم ( وبسایت همه خلخالیهای دنیا ) تقدیم شما میکنیم .

موسیقی خلخالیم  از تصنیف " نخجوان " اثر پروفسور رامیز میریشلی از آهنگسازان کشور جمهوری آذربایجان برگرفته شده است و از سالها پیش توسط دوست بسیار عزیزم آقای مجید خالقی مقدم با تغییراتی که در شعر اصلی آن داده بودند ، با عنوان خالخالیم در بین دوستان معروف بود و به کرات توسط ایشان زمزمه میشد .

تا اینکه بعد از ایجاد وبسایت خلخالیم و از حدود دو سال پیش و با پیشنهاد بنده قرار شد این تصنیف بصورت یک کلیپ ساده و با نوازندگی دوستان و خوانندگی دوست عزیزم آقا مجید ضبط و در قسمت ویدئو سایت به نمایش گذاشته بشه لذا برای مقدمات کار هم که شده از آقای محسن نوری ( دایی بنده ) کمک خواستم تا نوازندگی این کار رو به عهده بگیرند و ...

و این بود که داستان کلیپ موسیقی خلخالیم کلید خورد و تمامی اعضا گروه موسیقی اینانا بر آن شدیم تا این اثر را نه بصورت یک کلیپ معمولی که بصورت یک کار برجسته و در خور توجه و به عنوان یادگاری تقدیم همشهریان فهیم و با فرهنگ خلخال کنیم .

از آن روز به بعد حدود شش ماه زمان برای نت نویسی و تنظیم قطعه برای سازهای گروه ، توسط محسن نوری و میلاد شیرعلی پور صورت پذیرفت و این آهنگ با تنظیمی کاملا متفاوت و متمایز آماده ارائه شد .

این آهنگ در تهران و در یک استودیو  حرفه ای صدابرداری ، توسط آقای میرمعصومی (آهنگساز و کارشناس موسیقی ) ، صدابرداری ، میکس و مستر شد و هزینه این کار بصورت مشترک توسط اعضا گروه پرداخت گردید .

برای ساخت کلیپ حدود یک سال تصویر برداری صورت گرفته است  ( توسط بنده و میلاد ) و کار کارگردانی و تدوین نهایی آن توسط میلاد صورت گرفته که آن هم حدود سه ماه تمام زمان برده است .

کلیپی که پیش روی شماست حاصل ذوق و سلیقه و تلاش قریب به یک و نیم ساله  اعضا گروه موسیقی اینانا و وبسایت خلخالیم میباشد . امید که مورد توجه و قبول خلخالیها عزیز ساکن در هر کجای این کره خاکی بوده باشد

اعضا گروه موسیقی اینانا عبارتند از :

محسن نوری : سرپرست گروه ، تنظیم قطعات و نوازندگی پیانو ، کیبورد و آکاردئون

مجید خالقی مقدم : خواننده

سهراب بهرامی : گیتار الکتریک

مسعود شیرعلی پور : ناغارا

میلاد شیرعلی پور : همکار تنظیم و گیتار بیس

.

کارگردانی و تدوین : میلاد شیرعلی پور

تصویر بردار : مسعود شیرعلی پور - میلاد شیرعلی پور

تهیه کننده : وبسایت خلخالیم ( مسعود شیرعلی پور )

توضیح : قبل از اقدام به ضبط این مجموعه طی تماس تلفنی با پروفسور رامیز میریشلی ( آهنگساز )از ایشان اجازه گرفته شده است

 
یادداشت (73)
1 چهارشنبه, 24 اسفند 1390 ساعت 08:21
محمد پورعزیزی
با سلام، بسیار عالی، دست مریزاد، اول صبحی که خیلی بهم چسبید و لذت فراوانی بردم... فعلا که دارم برای سومین بار گوش میدم، به امید کارهای بیشتر از گروه، سپاسگزاری از کلیه اعضای گروه.
2 چهارشنبه, 24 اسفند 1390 ساعت 09:44
هومن نیکخواه
با عرض تبریک عید بسیار لذت بردم ممنون
3 چهارشنبه, 24 اسفند 1390 ساعت 10:06
بابک رحمانزاده
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما دوستان و همشهریان محترم و تبریک فرا رسیدن سال نو ، از بابت این کلیپ زیبا و دلنواز از همه، خصوصا آقا محسن عزیز و مجید گلم و شما دوست گرامی (آقا مسعود) کمال تشکر و قدردانی رادارم . از دیار غربت این کلیپ را نگاه کرده و لذت بردم و افتخار نمودم به شما هنرمندان شهرمان ، امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و موید باشید . باتشکر فراوان
4 چهارشنبه, 24 اسفند 1390 ساعت 11:00
مدیریت سایت
با عرض پوزش فراوان ، با عرض پوزش فراوان ، با عرض پوزش فراوان از درج نظرات غیر کارشناسانه با اسامی نا مشخص واقعا معذورم و امید که دوستان این مورد را حمل بر نقدناپذیری ندانند چرا که نقد شرایط خودش رو داره و یکی از شرایطش مشخص بودن هویت منتقده و به نظر این حقیر در فرصت مناسب دیگری و تحت عنوان دیگری این کلیپ مورد نقد قرار گیرد .البته با اسامی و هویتهای مشخص
5 چهارشنبه, 24 اسفند 1390 ساعت 11:34
رضا مولائی ( فرانکفورت)
یاشاسن یاشاسن الروز آغراماسن ......یاشاسن آذربایجان او غولارن و خال خال اوغولارن ....چوخ تشکرلر اولسون ....
6 چهارشنبه, 24 اسفند 1390 ساعت 11:52
مرتضی مختاری
چوخ گوزلدی، یاپیشدی در حد تیم ملی!
چوخ ساغولون
7 چهارشنبه, 24 اسفند 1390 ساعت 11:57
رادبه و روزبه پرنده
مطمئناً اولین حسی که بعد از دیدن این کلیپ به انسان دست می دهد زیبایی وطن ، غرور، موسیقی زیبا و دلنشین آذربایجانی و حس زیبای وطن پرستی با چشمان اشک باریست که چند دقیقه پیش به بنده و همسایگان دست داد و صحنه عجیبی را آفرید.بعد از چندین بار مشاهده این کلیپ همین حس دوباره و چند باره دست داد.تعجب ما اینست که چشم یک انسان وطن پرست با حس زیبای وطن خواهی چه گونه می تواند در نگاه اول دید نقادانه به خود بگیرد...عشق است وطن ...عشق است خلخال...عشق است آذربایجان...درود بر شما که اینگونه نام زیبای خلخال را جاودانه نگه می دارید...
8 چهارشنبه, 24 اسفند 1390 ساعت 12:00
صادق
چؤخ گزل؛ آدمین روحین دیریلدیر. هاموزین اللروز وار که هر نظردن یاخچی ایشلنیب. چوخ سویندیم کی أولکمیزین بیر تیکه استعداد لارینان گؤردیم.
9 چهارشنبه, 24 اسفند 1390 ساعت 12:26
مرتضی مختاری
دوباره تشکر الرم، فقط اگر امکانی اولسا، لطف الیوز شعرینده سایتدا قویوز
یاشاسین
10 چهارشنبه, 24 اسفند 1390 ساعت 12:53
مهدي
بسيار عالي بود . دستتان درد نكند.آقا مجيد خواننده هم بود و نمي دانستيم
11 چهارشنبه, 24 اسفند 1390 ساعت 14:30
علي نورعليزاده بليل
بسيار...................بسيار..........زيبا بود
باور بفرمائيد حال هوايم عوض شد اقا مسعود ممنون و از اقا مجيد ودوستان تشكر كن
تشكر
12 چهارشنبه, 24 اسفند 1390 ساعت 16:38
بهروز عظیمی هشجین-خبرنگارخورش رستم
اقا جمیعا دستتون درد نکنه استعدادها واقعا قابل تحسینن
13 چهارشنبه, 24 اسفند 1390 ساعت 22:07
علی بزرگی
خیلی خیلی ممنون آقا مسعود
واقعاً عالی بود
دست آقا مجید و میلاد هم به خاطر تدوین بسیار زیباش درد نکنه...
14 چهارشنبه, 24 اسفند 1390 ساعت 22:21
ز-ش
بسيار عالي...
15 چهارشنبه, 24 اسفند 1390 ساعت 23:27
پیام عبدی
خیلی عالی بود بی صبرانه منتظر کار های بعدی شما هستیم.با تشکر فروان از مدیریت ودوست عزیزم میلاد.
16 پنجشنبه, 25 اسفند 1390 ساعت 00:09
پیام عبدلی
سلام
اول بگم که پیام عبدلی با پیام عبدی فرق میکنن و دو نفر متمایز هستن :)))
دیدیم و گوش دادیم و لذت بردیم
همگی دستتون درد نکنه ، مشخصه که زحمت و وقت زیادی رویش کشیدین ، خسته نباشین
به امید تداوم کارتون و کارهای بیشتر و بهتر
17 پنجشنبه, 25 اسفند 1390 ساعت 07:42
خلخالي مقيم اهواز
ياشا سني اوغلان _ اول صبحي در محيط كارم واقعا به خودم باليدم. واقعا دلم هواي خونمو كرده البته چند روز ديگه كه عيده روز شماري ميكنم كه بيام.
18 پنجشنبه, 25 اسفند 1390 ساعت 08:54
وحید قنبری
فوق العاده زیبا و عالی بود
واقعا خسته نباشید و دستتون هم درد نکنه
واقعا لذت بردم :-)
19 پنجشنبه, 25 اسفند 1390 ساعت 10:14
هرولی
باسلام شما از کجا می دونید نظر غیر کارشناسانه است ودرج نمی کنید با این فکر یعنی بالاتر از شما دیگر کسی نیست . افتادگی اموز اگر طالب فیضی .انتقاد پذیر باشید تارترقی کنید خیلی زود خودتان را به درجه استادی رساندید .شم جای بزرگان موسیقی بودید کره زمین برای خود کوچک می دیدید.با این حساب شما بزرگان موسیقی برای ساخت یک اهنگ در خور ومانگار باید سی سال تلاش کنند .بند ه قصد بدی ندارم ولی ادبیات معرفی خودتان اصلاح کنید شکسته نفسی حرف اول رادر هنر می زند به قول استاد تهرانی نود ونه انسان بودن ویک هنر

پاسخ مدیر : دوست عزیز برهر کاری ایراداتی وارد هست و هرکاری را می شود نقد کرد . شما نظرات را ندیده ما را مورد اتهام قرار ندهید . اتفاقا اعضای گروه قصد دارند جلسه ی نقد و بررسی این آهنگ رو در ایام نوروز تشکیل بدهند تا افراد با هویت مشخص و رودر رو حرفای خودشون رو بزنند .
20 پنجشنبه, 25 اسفند 1390 ساعت 10:39
حسین بختیارزاده
به خلخالی بودنم افتخار می کنم .
به جرات می تونم بگم همشهری های هنرمندمون کار بی سابقه ای در سطح شمال غرب کشور(شاید هم سطح کشور) انجام دادند .
yorulmiyasin deyirəm İnana qrupunin uşaxlarina , yaşasin xalxalim , yaşasin xalxalli
21 پنجشنبه, 25 اسفند 1390 ساعت 11:08
ساعدتو رک
فوق العاده زیبا و عالی بود درود بر شما که اینگونه نام زیبای خلخال را جاودانه نگه می دارید...
22 پنجشنبه, 25 اسفند 1390 ساعت 15:10
تمجید کریمی
چوخ گوزل
بو کلیپی دوزلدن هر کسه تشکورلر، اللرینیزه ساغلیق.
آنا یوردوموزون اوغروندا چالیشیب، اونا باش اوجالیغی ورن اینسانلارین قدرینی بیلمک هامیمیزین بورجودور.ساده جه بیر قوری تشکورله اونو اوده یه یین.
بو کلیپی غوربتده دینله مک داها چوخ یاپیشیر و اینسانا گوزل بیر نوستالژیک حیس وریر.
ساغ اولون.ینی ایلینیزی ده اونجه دن قوتلاییرام
23 پنجشنبه, 25 اسفند 1390 ساعت 15:28
توحید و نوید رنجبر
دوستان گرانقدر ممنون از کلیپ بسیار زیبایتان وبینهایت سپاس بابت تلاشی که برای سرافرازی خلخالمان می کنید.
یاشاسین خلخالیم
24 پنجشنبه, 25 اسفند 1390 ساعت 16:29
(ارش)
باسلام وخسته نباشید خدمت همه دوستان،و یه خسته نباشید جانانه به همه عزیزان که این کلیپ زیبارو تهیه وتولید کردن خیلی اهنگ جالبی بود یه جورایی به ادم حس خاصی نسبت به شهر ومنطقه اش دست میده.ودر مورد کسانی که دارن به هر نحوی نسبت به همه ای کارهای که تو سایت میشه چه خوب ودر خور توجه وچه بدش که مورد نقدوبررسیه، یه امّای میذارن،حس میکنم هدفشون فقط تخریب سایته وهمه مردم میدونن که اینکارها جواب نمیده !!که باید اینجا بهشون بگم که این سایت بزرگترین حامیش همین مردم شهرستان خلخال وبس.باتشکر
25 پنجشنبه, 25 اسفند 1390 ساعت 19:31
aznav
با سلام خدمت شما سروران گرامی .سپاس از تلاش های بی شائبه تان تمامی گروهتون .و عرض تبریک عید نوروز باور کنین لحظه شماری می کردم که این کلیپ روی وب سایت بیاد ممنونم آقا مسعود و تمامی عزیزان راستی نمی دونستم آقا مجید صدای به این خوبی دارند با این تحریرهای خوبشون آقا مجیدو با دوربینش می شناختم.اینم یه فتح بابا نو راستی بعد دیدن آقا محسن نا خدا آگاه دلم یاد بچگیم افتاد. آخرین بار آقا محسن و سال 81 تو خدمت دیدم انشا الله هر کجا هست سلامت باشه. یاد اون موتور گازی بخیر...
و ناگهان چه زود دیر میشود.
متشکرم از همتون.
26 پنجشنبه, 25 اسفند 1390 ساعت 20:15
بولوت
سلام
بوگؤزل كليپي حاضيرلايان بوتون ايگيدلره جان ساغليغي واؤز ايشلرينده باشاريلارديله ييرم.يوردوموزآذربايجان، بئله ايگيداوغول-قيزلاريلا، فخرايله باش اوجاابدي ياشاياجاق.
سايين خالخاليم سيته سينين مودوريندن تشكر-ياشاسني
27 جمعه, 26 اسفند 1390 ساعت 00:50
خانم معلم
با سلام خدمت همه ی همشهریان عزیز و تشکر از مدیریت وبسایت و باعرض پوزش از همه ی کسانی که در ساخت این کلیپ زحمت کشیده اند و در کلیپ دیده می شوند. به همه ی عزیزان پیشنهاد می کنم یک بار هم که شده چشمهایشان را ببندند و این آهنگ را گوش کنند چون تاثیرش خیلی بیشتره و بیشتر به دل میشینه.
28 جمعه, 26 اسفند 1390 ساعت 11:36
میلاد . ش
لازم دونستم توضیحی خدمت خانم معلم بدم .
باید عرض کنم خدمتتون این حس که شما فرمودید در مورد کلیه کلیپ ها و آهنگ ها صادق هستش و معمولن تصویر تو روابط موسیقایی تاثیر می ذاره و گاها ما رو به هیجانی خارج از موزیک یا تفکری خارج از اون وا می داره . اما فلسفه وجود کلیپ بحثی جداست . معمولن کلیپ قطعات موسیقی برای هدفی خاص من جمله تاکید بیشتر روی مفهوم شعر (مثال : هی یو - پینک فلوید ، بیگ بد مون - جو ستریانی ) ، معرفی گروه(مثال :ناسینگ - آپوکالیپتیکا ) ، معرفی خواننده یا نوازنده(مثال : راک آن - دی ویز) ، و یا گاها برای فروش و اهداف اقتصادی یا تبلیغ آلبوم مورد استفاده قرار می گیره و به همین دلیل فرموده ی شما کاملن صحیحه و دلیل ساخت کلیپ هم تشدید تاثیر آهنگ نیست . ممنون .
29 جمعه, 26 اسفند 1390 ساعت 12:15
من تمام شادیهایم
با سلام از همه عزیزانی که برای این کلیپ زحمت کشیدندن قدردانی میکنم
با سپاس
30 جمعه, 26 اسفند 1390 ساعت 15:32
اکبر صباحی
دست همه عوامل درد نکند بهترین عیدی را به هم وطنان دادید و باعث افتخارید قشنگترین حس را با شنیدن این کار زیبا تجربه کردم (وطن یعنی نهایت زیبایی) ممنونیم
31 شنبه, 27 اسفند 1390 ساعت 17:15
غزل28
سلام
/ویرایش /
درضمن خواهش ميكنم متن منو ويرايش كرده و فقط پاسخ منو بذاريد
باتشكر

پاسخ مدیر : با سلام خدمت شما . برای دانلود آهنگ شما باید از روی لینکهای موجود تو صفحه که مشخصا FLV و ZIP هستند استفاده کنید و ترجیحا از برنامه های مخصوص دانلود استفاده نمایید تا در صورت قطع دانلود در نیمه راه مجددا مجبور به دانلود آهنگ از ابتدا نبوده و فقط قسمت باقیمانده برای شما دانلود شود .
32 شنبه, 27 اسفند 1390 ساعت 18:05
جمشید
خیلی خوب بود ممنون.عید شما مبارک.
33 یکشنبه, 28 اسفند 1390 ساعت 01:19
توحید از کرج
با سلام خدمت مسعود جان وبقیه دوستان خوبم به نظر بنده عالی بود.سال نو پیشاپیش بر شماو همه ایرانی عزیزم تبریک میگم.امیدوارم سال پر برکت همراه با شادی باشه.
34 یکشنبه, 28 اسفند 1390 ساعت 07:19
fathollah
kheyli,kheyli chasbid,dastetoon dard nakone,eyde hameghitoon ham mobarak,ghool chachanboz da mobarak
35 یکشنبه, 28 اسفند 1390 ساعت 08:32
خلخال قيزي
سلام .بگم ازت بدم مياد شايد ناراحت اولاسان.اما از بس ديگه اين كليپو ميبينم گريه ميكنم و دلم هواي خلخالو ميكنه چيكار كنم دلم تنگه.ولي چوغ گوزليدي قارداش .

پاسخ مدیر : ممنون !!!
36 یکشنبه, 28 اسفند 1390 ساعت 11:04
اکبرجعفرزاده
عالی بود تشکر می کنم عیدتان مبارک
37 یکشنبه, 28 اسفند 1390 ساعت 12:30
م.کریمی
با سلام کلیپ تان عالی بود پیشاپیش عید نوروز را به مدیریت محترم وکاربران گرامی تبریک می گم خداقوت
38 یکشنبه, 28 اسفند 1390 ساعت 22:03
علی غنی زاده
مسعود خان عالی بود.دستتون درست!
39 دوشنبه, 29 اسفند 1390 ساعت 04:29
عظیمی
دستتون درد نکنه اما اگه بتونید با یه فرمت کم حجم مثل 3gp بزارید تا با اینترنت کم سرعت بشه دانلود کرد عالی میشه
40 دوشنبه, 29 اسفند 1390 ساعت 04:46
سهند
چخ گوزل، وار اولاسوز، انسانیت و موسیقی هر دو به یک اندازه کهنسالند
41 دوشنبه, 29 اسفند 1390 ساعت 10:13
علی حسینی
با ابن برف معلوم شد خلخال واقعا تو دنیا خاص هستش یاشاسن خالخالم بوتون همشهری لرم بوبایرام مبارک اوسون
42 دوشنبه, 29 اسفند 1390 ساعت 12:00
هنر دوست
سلام عیدتون پیشاپیش مبارک کار قشنگی خسته نباشید مخصوصا صدای اقای خالقی عالی بود
43 سه شنبه, 01 فروردین 1391 ساعت 13:25
رضا کاظمی
با سلام، ضمن تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای خلخالی های عزیز عرض کنم من با تماشای این کلیپ احساس غرور کردم که اینهمه استعداد تو زمینه های مختلف داریم از پیمان قدرت زاده ( پسر عمه ام) که تماشای این کلیپ رو به من پیشنهاد داد هم ممنونم ، یاشاسین خلخال همشهری لریم.
44 چهارشنبه, 02 فروردین 1391 ساعت 10:46
علیرضا اس
ساغول اللروز وار واقعا گوزلیدی
45 چهارشنبه, 02 فروردین 1391 ساعت 11:32
همشهری
گون ایدین.چوخ گوزلیدی یورول میاسوز
46 جمعه, 04 فروردین 1391 ساعت 19:25
کیوان.م
با سلام
بسیار عالی و مایه ی افتخار خلخالیهاست.
چوخ ممنون.
47 جمعه, 04 فروردین 1391 ساعت 19:42
فرید
نشان از لیاقت دوستاران هنر پرورخلخال است که با چنین ذوقی این موسیقی نواخته و اجرا میشود . امیدوارم بیشتر از این کارها را در اینده شاهد باشیم و ببینیم.
یاشاسین خلخالیم ساغ اولسونار سازوراناریم
48 شنبه, 05 فروردین 1391 ساعت 14:52
تورج فتاحي
با سلام وتبريك سال نو

واقعا لذت بردم، دست مريزاد به آقا مجيد ودوستان علي الخصوص آقا محسن همكلاس من در پابه اول دبستان سعدي ( آقاي پاشاپور معلممون بود خيلي وقته خبري ازش ندارم هرجا هست خدا حفظش كنه انسان بسيار نازنيني بود)از اينجا به آقا محسن سلام عرض كرده وسال نورا هم بهش تبريك ميگم. كارتون( كل گروه) واقعا عالي بود خسته نباشيد. فقط يه سوال كه دارم اينه كه پس از دانلود فايل صامت پخش ميشه چرا؟ در صورت امكان راهنمائي فرمائيد. باتشكر
49 یکشنبه, 06 فروردین 1391 ساعت 10:13
مهدي جعفري
منيم بو كليپوزدن چوخ خوشيم گلدي واوركدن بگنديم هميشه زندگوزده خوش اولاسوز
50 یکشنبه, 06 فروردین 1391 ساعت 11:58
Arif.Az
عرض سلام و خسته نباشید
در کل کلیپ جالبی بود و به خاطر اینکه کار تازه و جدیدی بود قابل قبول !
اما ای کاش در کارهای بعدی به جای گیتار و تنبک از سازهای سنتی خودمون ( ساز، بالابان و...) برای آهنگسازی استفاده بشه تا جذابیت کار بالا بره.
ما باید برای همچین کارهایی از آلات موسیقی سنتی خودمون ( آذری) استفاده کنیم.
با تشکر

پاسخ مدیر : سلام و ممنون از فرمایشاتتون . یه توضیحی خدمت شما بدم که آلت ضربی که مورد استفاده قرار گرفته ، تنبک نیست و ناغاره هستش که از الات موسیقی آذربایجانیه
51 یکشنبه, 06 فروردین 1391 ساعت 12:35
سيد توحيد مهدوي
هم بسيار عالي بود ، هم باعث افتخار و هم جاي خوشحالي از بابت داشتن دوستان هنرمندي چون آقا مجيد و آقا محسن عزيز و تمام بزرگواراني که در خلق اين اثر با ارزش سهيم بودند دست مريزاد.
52 دوشنبه, 07 فروردین 1391 ساعت 17:13
sanaz
دستتون درد نکنه.واقعا خوب بود :)
53 سه شنبه, 08 فروردین 1391 ساعت 10:49
علی عمویی
مسعود جان بسیار عالی بود مرسی از هدیه نورورزی شما
54 چهارشنبه, 09 فروردین 1391 ساعت 17:44
فتح اللهي
عالي بود
55 پنجشنبه, 10 فروردین 1391 ساعت 10:50
نعمت پیرنمائی
بی نظیرید
خیلی عالی بود
دوستان وسروران گرامی بعداز چندین سال دوری از وطن دستتان را میبوسم وآفرین بر شما
آقا محسن وآقامجید و دوستان
سال نو برشما وهموطنان عزیز مبارک
56 پنجشنبه, 10 فروردین 1391 ساعت 16:03
آرمین تقی زاده
سلام.
واقعا عالی بود از همتون تشکر میکنم.
خیلی خوشحال شدم.مجید جان عاشق صداتم...
57 جمعه, 18 فروردین 1391 ساعت 22:32
اصغر فیضی نیا
دستتان درد نکند هدیه نوروزی بسیار خوبی بود.درسال 1373لشگر حبیب اللاهی اهواز که با آقا مجید هم خدمت بودیم روز ولادت حضرت علی (ع)ایشان یک آهنگ آذری اجرا کرد که مورد تحسین همه سربازان و فرماندهان قرار گرفت
58 یکشنبه, 20 فروردین 1391 ساعت 12:19
ثيابي - كرج
با سلام و تشكر از شما . لطفا پسوند فايل flv را تصحيح كنيد تا مشكلي بعد از دانلود پيش نياد. بعد از دانلود پسوند وبي دارد. شايد برخي نتوانند عوض كنند . ممنون .

پاسخ مدیر : سلام خدمت شما . متوجه منظورتون نشدم . این فایل با پسوند flv ذخیره شده و قابل دانلود میباشد
59 یکشنبه, 20 فروردین 1391 ساعت 13:43
kamran.babol
salam eydeton mobarak kheli khob bod mamnon aznke baese eftekhare shahremon hastid
60 دوشنبه, 21 فروردین 1391 ساعت 08:19
اشنا
سلام
بسیار عالی بود و ریتم نو و جالبی داشت.
/ویرایش/
61 سه شنبه, 22 فروردین 1391 ساعت 10:53
مجتبی نعمتی
با سلام و خدا قوت و تبریک سال نو خورشیدی به تهیه کنندگان مجموعه خوب و دلنشین وتشکر از دوست قدیمی و بسیار خوبم آقا مجید خان با صدای رسا و دلنوازشان که سعادت شد در ایام تعطیلات نوروزی دیداری داشته باشیم وزحمت کشیدنددو لوح فشرده نیز به اینجانب دادند.
62 چهارشنبه, 23 فروردین 1391 ساعت 10:30
اشنا
لطفا راهنمایی بفرمایید:
فایل زیپ را دانلود کردم ولی صامت است اشکال کار من کجاست؟

پاسخ مدیر : سلام . احتمالا نرم افزاری که برای پخش استفاده میکنید کامل پشتیبانی نمیکنه !
63 چهارشنبه, 23 فروردین 1391 ساعت 14:29
وحید120
عالی بود به یاری خداوند شاهد کارهای بعدی شما نیز باشیم سپاس فروان از شما به علت غیرتتان و تعصب وطن دوستانه شما کاش سرمایه داران خلخالی ساکن سایر شهرها یک جو غیرت شما را داشتندو خلخال عزیزمان محروم نبود.
64 جمعه, 01 اردیبهشت 1391 ساعت 12:14
همایون ذوالفقاریان
بسیار تاثیر گذار بود
بنده را به دوران کودکی و خاطرات خوش از خلخال برد.

پاسخ مدیر : ممنون از شما جناب ذولفقاریان
65 جمعه, 01 اردیبهشت 1391 ساعت 21:39
آذر گیلان
باسلام
باتشکر از شما آقای شیرعلی پور وهمه کسانی که در ساخت این مجموعه موسیقی همکاری داشتند مخصوصا" آقا مجید که قول یک کوهنوردی گروهی را به ما داده اندکه امیدوارم یادشان نرود.و هر موقع که به این آهنگ گوش می دهم حس وطن و خاک وطن کرده و احساس غرور می کنم به امید کارهای خوب دیگر از شما عزیزان .
66 پنجشنبه, 07 اردیبهشت 1391 ساعت 15:02
hesamshalchi
bairamozmobarak
67 پنجشنبه, 07 اردیبهشت 1391 ساعت 21:24
همکار
خیلی عالی بود تعریفشو از همکارم شنیده بودم.
68 سه شنبه, 12 اردیبهشت 1391 ساعت 11:54
ثيابي خلخال
با سلام وعرض خسته نباشيد واقعا عالي بود
69 چهارشنبه, 10 خرداد 1391 ساعت 18:18
محسن پورلطفعلي ازخوجين
خيلي عالي بود.جاداره ازآقاي شباهنگ تقديروتشكركنم از زحمتي كه بابته اين سايت كشيدن

پاسخ مدیر : سلام دوست عزیز . میشه بی زحمت ارتباط آقای شباهنگ با این وبسایت رو توضیح بدید !!!
70 شنبه, 13 خرداد 1391 ساعت 09:12
فرزاداسماعيل زاده
باسلام واحترام خدمت شماعزيزان وبزرگواران زحمتكش واقعا"احساس غروركردم جدا"دستتون دردنكنه(البته همگيتون)ديدن چهرهاي قديمي دوستاني كه قبلا"باهاشون دوست بودي ولي فعلا"درجاي ديگري سكني دارندهم حالت شعفي داردوهم حالتي ازغم ازدوربه تمامي عزيزان كه تصويرشان راديدم سلام وسلامتي ارزومندم.به اميدديدن كارهاي بزرگ ديگر.موفق وسربلندباشيد.
71 شنبه, 13 خرداد 1391 ساعت 09:24
محمد صادق باقراوغلي
باسلام:باتشكرازاقايان خالقي"نوري"شيرعليپوربااجراي دل نشين سروداذري ونيزمعرفي طبيعت خلخال كه اينگونه به جهانيان مي شناسانندكمال تشكررادارم.
72 جمعه, 16 تیر 1391 ساعت 23:13
داش سعید
ساغول
73 شنبه, 17 تیر 1391 ساعت 14:26
عرفان
سالام هم وطن

یادداشت  

 
#1 عمید شالچی 1391-06-11 08:08
دست شما درد نکنه واقعا زحمت کشیدید خیلی خوب بود انشا الله همیشه موفق باشید.
 
 
#2 یونس کریمی 1391-06-31 12:45
من هر مطلب هر سوز ویاهر ویدیو کی خالخالا گوره اوخویورام یا گورورم بیلمیرم نئدن گوزلریمدن یاش آخئر
شاید اونا گوره کی اوشاخلئق خاطیره لریم فیکریمده جانلانئر شاید اونا گوره کی آنا یوردومدان اوزاغام
آخ نه گوزه ل دی آدئن آی خالخال
 
 
#3 طناز 1392-04-26 11:45
سلام

من ویدیوی نوروز رو نمیتونم ببینم وسطش قطع میشه

پاسخ مدیر : با سلام بعضی مواقع این اتفاق می افته .در ضما شما میتونید ویدئو رو دانلود کنید
 
 
#4 فواد 1393-02-29 15:50
بسیار عالی خاطره انگیزبود. یاشسین
 
 
#5 س.ف 1393-03-27 22:17
با سلام.دست همگی درد نکنه .واقعا عالی بود.من که با شنیدنش اشکم سرازیر شد. واقعا هم باعث افتخار که خلخالیم هم هم وطنای مستعدی مثل شما دارم.داداشای گلم کارتون واقعا ماندگاره.
 
 
#6 هموطن شمالی 1393-09-19 13:00
من ترک نیستم و زبان ترکی هم بلد نیستم اما از اهنگهای ترکی لذت میبرم . مخصوصا این اهنگ که خیلی زیبا اجرا شده. اگر ممکنه معنی این موسیقی(اشعار) هم بنویسید. ممنون
 
 
#7 حسین محمدی 1393-09-21 11:06
ور اپیشی که جیریم دینجلدی. یاشا گارداش یاشا
 
 
#8 تسلي 1394-02-19 07:39
آقا واقعا گل كاشتيد بايد قدر شماهاي كه براي وطن عزيزمون اين همه زحمت مي كشيد رو دونست.خدا قوت اميدوارم كه باز هم كار هاي زيبايي مثل اين كليپ رو از شما در آينده نزديك ببينيم.منتظريم.
 
 
#9 سعید 1394-10-15 21:17
چهار سال در یک چشم به هم زدن گذشت
 
 
#10 یوسف مولائی 1396-01-03 16:18
با سلام و تشکر ویژه از گروه این ترانه وزین و مخصوصأ جناب خالقی مقدم عزیز. فایل صوتی دانلود نمیشه و ارور 404 که مشکل سرور هست را میده. کاش از اسم قدیمی خلخال که هیرو هستش هم یاد میشد. با سپاس
 
 
#11 مهناز 1396-01-03 16:20
کاش در آپارات یا یوتوب هم قرار میدادین

پاسخ مدیر : با سلام تو هر دو موجود هست . با عنوان "خلخالیم" یا انگلیسی اش جستجو کنید حتما پیدا می کنید .
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید