معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home شهدای والامقام خلخال رستم پور - محمد
رستم پور - محمد فرستادن به ایمیل
شهدای والا مقام خلخال

شهید محمد رستم پور

نام  :    محمد

نام خانوادگى  :   رستم‌پور

نام پدر :   شيراله

تاريخ‌تولد  :05/04/1344

تاريخ شهادت  :17/07/61


زندگینامه

در سال 1341 در يك خانواده مذهبي از توابع خلخال (روستاي مجره) چشم به جهان گشود. در ايام طفوليت فردي زيرك و با هوش بود و در شش سالگي براي تحصيل به مدرسه راه يافت و خصلتها و فضايل اخلاقي اش او را در ميان خانواده اش از حرمت و احترام خاصي برخوردار ساخته بود. در محيط مدرسه سعي ميكرد از رفاقتهاي كاذب بپرهيزد و رابطه عاطفي با دوستان خود برقرار سازد و اين در حالات و رفتار او بخوبي مشهود بود.

هميشه در تابستان به كارگري مشغول مي شد تا براي تحصيل كمكي باشد. بار اول در تيرماه سال 1360 براي شركت در نبرد حق عليه باطل به جبهه غرب اعزام شد و در زمستان همان سال در سر كلاس خود حاضر شد و بار ديگر در تابستان 10/5/61 به طرف جبهه پيرانشهر اعزام و در تاريخ 17/7/61 بدست منافقين داخلي  در پيرانشهر به درجه رفيع شهادت نايل آمد. در تاريخ 21/7/61 در زادگاه خود به بهشت ابدي سپرده شد.

 

وصيت‌نامه :

بسم‌الله الرحمن الرحيم

امام را دعا كنيد

من دارم به جبهه مى روم تا خودم را به كاروان كربلا برسانم و يكبار رفتم ولى ميسر نشد براى من. ولى اميدوارم كه اين بار اولين شهيد روستاى خودمان و اولين شهيد كادر انجمن اسلامى شهيد مظلوم آيت الله بهشتى بشوم و من بايستى در اين راه پيش بروم تا اينكه منافقان بدانند ما شعار نمى دهيم بلكه عمل مى كنيم و از خداى بزرگ مى خواهم كه اين موفقيت را به من عطا فرمايد.

برادران و خواهران حزب الله امام را تنها نگذاريد و ديگر اجازه ندهيد كه اين منافقان  به مسئولان متعهد تهمت بزنند، بلكه شعارتان توام با عملتان يكسان باشدكه ، بوده است و خواهد بود.  انشاءالله كه اشتباه مرا به حساب مكتبم نگذاريد. الا بذكر الله تطمئن القلوب.

نماز بپاى داريد و سر وقت نماز بخوانيد و بى‌نماز نباشيد.  براى اينكه نماز ستون دين است . وقتى كه مى خواهيد دين خودتان را حفظ كنيد راه اول نماز است و بقيه اعمال بعد از نماز مى باشد. در راه خدا و محض رضاى خدا فعاليت كنيد. نگذاريد انقلاب اسلامى خداى نكرده شكست بخورد وحدت خودتان را حفظ كنيد .«واعتصموا بحبل الله جميعا و لا تفرقوا» همگى به ريسمان و به وحدت الهى چنگ بزنيد و به خدا متكى باشيد و از تفرقه بپرهيزيد. پشتيبان انقلاب اسلامى و روحانيت متعهد باشيد. نه پشتيبان كسانى باشيد كه مثل موش از هزار سوراخ گزيده باشند.

سلام بر تو اى پير جماران. ابراهيم زمان . سلام بر شما اى خانواده‌هاى شهداى خونين انقلاب، سازش با منافق ننگ است.

وصيتى به محضر پدر و مادرم

پدرجان و مادرجان شما براى من زحمت بيشترى كشيده ايد و خيلى زحمت از بچگى براى من كشيده ايد مرا مورد عفو قرار دهيد. برادران و خواهران، شما هم همچون پدر و مادرم براى من زحمت كشيده بوديد اميدوارم كه بنده را مورد عفو قرار دهيد و حلال نماييد. اين منافقان از خدا بي خبر خيلى از جوانهاى فداكار و پاكدامن مملكت ما را شهيد كرده اند. خيلى بر عليه مسئولان كشور تبليغ كرده اند و تهمت هايى زده اند ولى موفق نشده اند و انشاءالله كه نخواهند شد و رسواى جهان شده اند و خواهند شد.

در آخر سفارش مى كنم به شما پدر و مادرم، اگر من شهيد شدم براى من گريه نكنيد و امام را دعا كنيد.

خدايا خدايا تا انقلاب مهدى خمينى را نگهدار.

اى بار الها اى بارالها.

 

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید