معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home شهدای والامقام خلخال مدنی - سید سعید
مدنی - سید سعید فرستادن به ایمیل
شهدای والا مقام خلخال

شهید سید سعید مدنی

نام  :  سيد سعيد

نام خانوادگی :  مدنى

نام پدر : سيدحافظ

تاريخ‌تولد  :01/12/1346

تاريخ شهادت  :  62


وصيت‌نامه   :

ان الله يحب الذين يقاتلون فى سبيله  صفا كانهم بنيان مرصوص.

شكر خداى را كه توانستم در راه او و براى مبارزه با كفر قيام كنم و براى تحقق بخشيدن به انقلاب اسلامى و اسلام كه خون‌بهاى شهيدان بخون خفته اين مرز بوم مى‌باشد قدمى بردارم و اگر در اين راه شهيد شدم توانستم به آرزو و هدف نهائى خود برسم و تا جان در بدنم دارم دراين راه خواهم ايستاد كه همچنان ايستاده‌ام ولو اينكه بدنم قطعه قطعه گردد تا مملكت عزيز خود را نگذارم بدست اجنبى و ابرقدرتهاى جنايتكار بيافتد لذا از خودم پيامى به ملت شهيدپرور ايران و خانواده محترم خود دارم. اولا راه مرا ادامه دهيد و بدانيد كه ما براى چه قيام كرده‌ايم و در چه راهى كشته شده‌ايم ما راهى رفتيم كه انبيا و اولياء خدا همان راه را رفته است و در راه اسلام و مكتب خود قدم برداشته و در اين راه جان سپرده‌ايم. و لاتحسبن الذين قتلوا فى سبيل‌الله امواتا بل احياء عند ربهم يزرقون. پيرو ولايت فقيه و پشتيبان امام باشيد كه امام حامى مستضعفان جهان است و حركت خود را با روحانيت فقيه ادامه دهيد و همگى بر منافقين بتازيد چون آنها ولايت فقيه را قبول ندارند و از صدر اسلام با مكتب اسلام عزيز مبارزه كرده‌اند و آنها هستند كه ارزش شهيد را در جامعه از بين مى برند و به پاى فراموشى مى‌سپارند و برادران حزب الله و خواهران عزيز بر عليه جهانخواران شرق و غرب بپاخيزيد و حق مظلوم را از ظالم بگيريد تا حكومت حق الهى در جهان تحقق يابد و ديگر مادر مهربان و پدر عزيز در سوگ من هيچ گريه ناراحتى ماتم عزا برپا نكنيد و بر شهادت من افتخار كنيد زيرا توانسته‌ايد با زحمات خود و رنج و غم شبانه روزى سربازى به اسلام تحويل دهيد كه خداوند از شما راضى باشد و از تقصيرات و كوتاهى من بگذريد و اى برادران و خواهران محترم از گناهان من درگذريد و از من راضى باشيد اخوت و برادرى شما بود كه با رهنمايى خودتان مرا به اين راه گشانيديد و در اين راه به پدرم آرامش قلب دهيد و با غم او شريك باشيد و اى خواهران دلسوز به مادر زحمتكش خود دلسوزى نمائيد و اى دوستان مرا فراموش نكنيد و در روزهاى پنجشنبه لااقل به مزارم بيائيد مرا ياد كنيد كه قبرستان محل برگشت و جاى مومن است و با اين عمل خود روح شهيدان را شاد كنيد. والسلام - سعيد مدنى

 

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید