معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله از کتاب زندگینامه دکتر زنجانی رونمایی شد
از کتاب زندگینامه دکتر زنجانی رونمایی شد فرستادن به ایمیل
پنجشنبه, 08 دی 1390 ساعت 16:06

دیروز موزه هنر امام علی (ع) واقع در خیابان ولی عصر (عج) تهران همزمان با رونمایی کتاب زندگینامه دکتر حبیب اله زنجانی , شاهد بزرگداشت مقام علمی یکی دیگر از فرزندان خاک پاک خلخال زر بود ( عکس و توضیحات )

.

.

.

دیروز هفتم دیماه از کتاب زندگینامه دکتر حبیب اله زنجانی یکی از مفاخر و شخصیتهای علمی شهرمان در محل موزه هنر امام علی (ع) در تهران رونمایی شد .

.

1 - گپ و گفت دکتر زنجانی با دوستان و مدعوین قبل از شروع مراسم

.

2

.

3 - اهداء یک جلد از کتاب " از تبار تلاش " به حضار

.

4

.

5 - مهندس علیرضا قهاری ، رئیس انجمن مفاخر معماری ایران و یکی از کسانیکه تلاش فراوان در به ثمر نشستن کتاب زندگینامه دکتر زنجانی داشتند

.

6 - دکتر فیروز توفیق - استاد دانشگاه

.

7 - دکتر محمد میرزائی - استاد دانشگاه و رئیس انجمن جمعیت شناسی ایران

.

8 - استقبال گسترده از این مراسم که باعث شد تعدادی بصورت ایستاده در این جمع حاضر باشند

.

9

.

10

.

11

.

12- فریدون مجلسی - روزنامه نگار و دیپلمات

.

13 - دکتر مهدی دیانی - استاد دانشگاه

.

14 - سید حامد مدنی که از طرف خلخالیها از دست اندرکاران برگزاری این مراسم با شکوه تشکر و قدردانی کردند و البته اشاره ای هم به وجود وبسایت خلخالیم و نقش آن در معرفی خلخال از پشت این تریبون داشتند که جا دارد از همینجا تشکر ویژه خود را از جناب آقای مدنی داشته باشیم

.

15 - آقای دکتر بشیر خالقی نماینده محترم مردم شهرستانهای خلخال و کوثر در مجلس که برای گرفتن قول مساعد جهت برگزاری مراسم بزرگداشت دکتر زنجانی در آینده نزدیک در خلخال به پشت تریبون دعوت شدند

.

16 - اسماعیل آزادی - نویسنده ، شاعر و روزنامه نگار توانای کشورمان و نویسنده کتاب زندگینامه دکتر حبیب اله زنجانی . انسان شریف و وارسته ای که در بدو تاسیس وبسایت خلخالیم نصیحت برادرانه و بسیار ارزشمندی به من کردند که همواره آویزه گوش خود دارم

.

17

.

18

.

19 - دکتر حبیب اله زنجانی - مردی از تبار تلاش , از تبار پاک خلخال زر - شخصیت علمی و برجسته جمعیت شناسی ایران که نه تنها شخصیت علمی بلکه وجهه اجتماعی و سخت کوشی ایشان شهره دوستان و اقوام بوده و ما اهالی خلخال به داشتن ایشان افتخار می کنیم

.

20 - و کتابی مزین به امضا دکتر زنجانی

.

.

در این مراسم که به همت انجمن مفاخر معماری ایران و همکاری مرکز مطالعات و تحقیقات شهرسازی و معماری ایران و با حضور اساتید دانشگاههای ایران و شخصیتهای علمی برگزار شد با ایراد سخنرانیهای مختلف توسط عزیزانی که از قبل برنامه ریزی شده بود به نحوی به تمجید از شخصیت علمی و اجتماعی دکتر زنجانی پرداخته شد .شخصیتی که به گفته اساتید حاضر در این جمع بخاطر ارائه استراتژی راهبردی در برهه زمانی خاص کشورمان یکی از ارکان اصلی کنترل موالید و افزایش جمعیت ، در ایران بوده است طوریکه یکی از سخنرانان ، دکتر زنجانی را اینگونه معرفی کردند : اگر دکتر زنجانی نبودند , جمعیت ایران الان 100 میلیون نفر بود .

در این بین آقای سید حامد مدنی هم به نمایندگی از خلخالیهای حاضر در جلسه از دست اندکاران این مراسم تشکر کردند و ابراز امیدواری کردند که در آینده ای نزدیک بتوان مراسم بزرگداشت دکتر حبیب اله زنجانی را در خلخال برگزار کرد . آقای دکتر خالقی نماینده محترم مردم خلخال و کوثر که در این جمع تشریف داشتند نیز به مدت چند دقیقه ای برای سخنرانی دعوت شدند . در ادامه آقای آزادی نویسنده این کتاب نیز مطالبی را به سمع حضار رساندند که در نوع خود بسیار جالب و زیبا بود .

در پایان نوبت به خود اقای دکتر حبیب اله زنجانی رسید که متن کامل سخنان ایشان به شرح زیر خدمت دوستان و همشهریان عزیز ارائه می گردد :

 

سخنی در مراسم رونمائی کتاب                   از حبیب الله زنجانی

با سلام و درود به شما که وقت گرانبهای خود را صرف حضور در این جمع فرهیخته نموده اید تا بار دیگر به ارزشهائی که خود متعهد به آن هستید , ارج بگذارید . این جلسه را نه تنها به دلیل آنکه میخواهد از معلمی تجلیل کند گرامی میدارم بلکه فراتر از آن به گرامیداشت نکاتی دلبسته ام که سخنرانان ارجمند این مراسم آنها را به عنوان ارزشهای والای جامعه برشمردند و به نوشته هائی میبالم که از قلم استادان و صاحبنظران بر آمده است که انس و الفتی طولانی با من داشته اند . هر چند که به خوبی میدانم بخش عمده ای از سخنان آنان , از پندارهای نیک و بزرگوارانه شان نشأت گرفته است و نشانه های کم رنگ تری از آنها در من وجود دارد .

اجازه میخواهم قبل از آن که به گوشه ای از آن سخنان بپردازم , سپاس بیکران خود را به روان پاک زنده یاد خانم زهرا فرزان حقیقی همسر گرامی جناب آقای مهندس قهاری تقدیم کنم که بارقه ای از وی درخشید و به تألیف و تدوین این کتاب انجامید . نمیدانم چرا ؟ شاید به دلیل حضور در کلاسهائی بود که حدود 35 سال پیش در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران داشتم و او نیز از دانشجویان ممتاز آن کلاسها بود .

قدردانی ویژه من به جناب آقای مهندس قهاری بر میگردد که در دوره مدیریت خردمندانه خود در مرکز مطالعات و تحقیقات شهرسازی و معماری ایران , این ایده را شکل دادند و مرا که همواره مورد لطف و مرحمتشان بودم بیش از پیش , به ادامه راهی که درپیش گرفته ام تشویق کردند .

از جناب آقای آزادی نویسنده توانا و انسان شایسته ای تقدیر میکنم که کلمات این کتاب را هر روز غنی تر و پربارتر نمودند و با گذشت زمان شناختهای اولیه خود را به نوشته هائی عمیق و پرباری تبدیل کردند که خواننده کتاب را آگاهانه به دنبال خود بکشاند . ایشان نه تنها خود , بلکه تمام اعضای خانواده هنرمندشان را نیز در این کار سهیم و شریک نمودند .

سپاس ویژه اینجانب به مرکز مطالعات و تحقیقات شهرسازی و معماری و مدیر توانا و خردمند آن جناب آقای مهندس سپهری , به انجمن مفاخر معماری ایران و رئیس ارجمند آن جناب آقای قهاری , به مدیران و متخصصان خانه پژوهش ایرانیان , به مؤسسه مطالعاتی زهرا فرزان حقیقی و مسؤولان موزه هنر امام علی و به استادان بزرگوار به ویژه جناب آقای دکتر محمد میرزائی رئیس انجمن جمعیت شناسی ایران و جناب آقای دکتر مهدی دیانی که در تمام مراحل این برنامه یار و یاور من بودند , به دوستان , اعضای خانواده و برادرانم که هر یک با طرح مواردی موجبات دلگرمی و سرافرازیم را فراهم ساختند .

استاد محترم جناب آقای دکتر توفیق که خود را همیشه مدیون دانش , خرد , حسن سلوک و ویژگیهای والای انسانی شان میدانم در این کتاب می نویسند : آشنایی من با دکتر زنجانی از زمان دانسجوئی او در دانشگاه تهران است که در همان زمان نه تنها از دانشجویان مبرز که استثنائی به شمار میرفت . آنچه که در فعالیتهای علمی و پژوهشی او ارزنده است استمرار در رشته اصلی یعنی جمعیت شناسی است . شاید برای عده ای این ویژگی سهل و آسان نماید اما به تصور من از دلایل مهم توقف و عدم پیشرفت کافی در رشته های گوناگون علمی در بسیاری از استعدادهای کشور از شاخه ای به شاخه دیگر و از شغلی به شغل دیگر پریدن است .

مرکز مطالعات و تحقیقات شهرسازی و معماری ایران ضمن با ارزش شمردن همکاری استادان و متخصصان رشته های گوناگون در آن مرکز , بر دو ویژگی مهم آنها تأکید میگذارد : اول دانش تخصصی که ریشه در تحصیلات و تجربیات حرفه ای آنها دارد و دوم علاقمندی آنان به کار و فعالیت در مرکزی که به سان محل کار شخصی آنها می باشد .

مهندس قهاری رئیس انجمن مفاخر ایران و رئیس وقت مرکز مطالعات و تحقیفات شهرسازی و معماری ایران , در پیشگفتار کتاب از باغ نگارستان محل مؤسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران در سال 1349 آغاز میکند یعنی از زمانی که جناب آقای دکتر توفیق نیز ریاست آن مؤسسه مهم و اثر گذار را به عهده داشتند . وی ضمن اشاره به سوابق تحصیلی اینجانب در دانشگاه تهران و دانشگاه پاریس که تحصیلات بعدی خود را در آنجا گذرانده ام , از بازنشستگی زود رس من در دانشگاه تهران و استمرار فعالیتهای علمی و پژوهشی ام در مرکز آمار ایران , دانشگاههای مختلف کشور , وزارت کار و امور اجتماعی به عنوان عضور شورای اشتغال و سر انجام استقرارم در مرکز مطالعات و تحقیقات شهرسازی و معماری ایران یاد می کنند و بر نقش اینجانب در اتخاذ سیاستهای جمعیتی کشور یاد می کنند .

آقای آزادی نویسنده توانای کتاب بر سادگی زندگی , تلاش شبانه روزی و خستگی ناپذیری اینجانب اشاره می کنند و آن را الگوئی بی بدیل برای همه کسانی میدانند که به رغم داشتن جوهر وجود , خود را باور ندارند .

شخصا بر این باورم که بخشی از خواندنی ترین قسمتهای این کتاب مطالبی است که استادان ارجمند دیگرم دکتر محمد میرزائی , دکتر سید محمد سید میرزائی و دکتر مختار آرامی , برادر بزرگترم دکتر برات زنجانی , دانشجویان سابقم که امروز خود استادان و متخصصان ارزنده ای هستند و اعضاء خانواده ام در باره من نوشته اند .

در این جا برای جلوگیری از اطاله کلام , با ارائه چند جمله از همسرم که عمری را با من گذرانده و شعری کوتاه از پسر بزرگترم که فرصت حضور در این جلسه را نیافتند و نیز با مطلبی کوتاه از پسر دیگرم از همه شما میخواهم اگر نکات آموزنده ای در این کتاب یافتید خواندن آن را به فرزندان خود و به جوانانی که می شناسید توصیه کنید که این بهترین پاداش برایم خواهد بود .

همسرم می نویسد در وجود او میبینم که چگونه پدرانه برای دیگران مانند فرزندش دلسوزانه تلاش می کند , برای همه کس قدم بر میدارد و عمل می کند . به غریبه چنان راه نشان می دهد که انگار حقی بر گردن او دارد , او را همیشه مثبت می بینم , بدبینی , حسادت , غیبت , تعریف و تمجید در مورد غریبه و آشنا , صاحب منصب و مقام را در ذات او نمیبینم , او در برابر هیچ مقامی غیر از خدای خود سرخم نمی کند و او افراد را فقط از جنبه بار علمی , فرهنگی , معرفتی و شخصیتی شان تفکیک میکند .

و پسرم حسام می گوید :

برای تو نوشتن آسان نبود

کدام پنجره را به باغت باز می کردم

به کدام زاویه باید نگاه می کردم

در کدام لحظه تو را رصد می کردم

از تو که هر روز در حرکت بودی

و من متحیرم از این تکاپوی همیشگی

از این همه تلاش ,

من که جوان هستم ,

نگاه میکنم ,

برای دیگران خواستن را

سرافرازیت را

در تمامی این سالها

نگاه می کنم

و ایستادگی ات را ,

صدها بار اندیشیده ام

و نه برای نوشتن این چند خط

که چگونه هستی

پسر دیگرم احسان می نویسد یکایک لحظات روزانه مواجهه با پدرم برایم آموزنده است . لیکن مهمترین خصوصیتی که تعجب هر روزه مرا بر می انگیزد , تلاش مداوم این انسان والا در همه امور به ویژه در تحقیق و نگارش است . زمانیکه پس از کار روزانه به منزل باز میگردم , ایشان را در پشت میز کار می یابم که در ادامه فعالیت های پژوهشی که در محل کار به آن مشغول بوده و نیز اتمام سایر فعالیتهای روزانه , با چنان آرامش و جدیتی به مطالعه و نگارش و انجام سایر کارهای تحقیقاتی می پردازد که اغلب سلام مرا نمی شنود و مدت زمان طولانی سپری میشود تا حضور مرا در خانه احساس کند . در این موقع همیشه آرزو می کنم , ای کاش بتوانم سالهای سال این صحنه را ببینم و جواب سلامی از ایشان نشنوم . واقعا این تلاش مداوم و علاقه بی پایان به تحقیق و نگارش حیرت انگیز است .

و اما من , خود را شیفته شرف شغلی , رهروی راسخ در انجام وظیفه صادقانه و آگاهانه , و مرید و ستایشگر انسانیت انسانها میدانم و با دلبستگی کامل این مسیر را پی میگیرم .

با تشکر از همه                  هفتم دیماه 1390

.

-------------------------------------------

عکس : مسعود شیرعلی پور

-------------------

-------

---

-

 
یادداشت (39)
1 پنجشنبه, 08 دی 1390 ساعت 17:42
ــ

( رادبه پرنده ( وبسایت تخصصی علوم اجتماعی ))


با تشکر از مدیریت سایت که این گونه اخبار و همایشها را انعکاس می دهند.به امید روزی که در خود خلخال نیز فعل خواستن برای ارج نهادن به این گونه بزرگواران صرف شود.با آرزوی سلامتی برای استاد...

2 پنجشنبه, 08 دی 1390 ساعت 20:21
ــ

( نیک بخت )


سعدیا ، مرد نکو نام نمیرد هرگز و... بس

3 پنجشنبه, 08 دی 1390 ساعت 22:02
ــ

( محسن . نوری )


به جناب دکتر زنجانی به مناسبت رونمایی کتاب زندگینامه ایشان تبریک عرض مینمایم

4 پنجشنبه, 08 دی 1390 ساعت 23:56
ــ

( ر . سلطانشاهی )


باعث مباهات است که چنین اساتیدی همشهری ما هستند . امید آن داریم که توسط این سایت و مسئول توانمند آن هر چه بیشتر بتوان از این استاد و افراد برجسته دیگر برای آبادانی شهرمان استفاده کنیم و صرفا به افتخار بسنده نکنیم.

5 جمعه, 09 دی 1390 ساعت 09:48
ــ

( علی )


با سلام، آرزوی سلامتی و طول عمر برای دکتر زنجانی و سپاسگزاری از آقای شیرعلیپور بابت انعکاس این مراسم.

6 جمعه, 09 دی 1390 ساعت 11:02
ــ

( علی م )


نامشان بلند و پرآوازه باد که ملکی را مدیون افتخار وجود خود نموده اند.

7 جمعه, 09 دی 1390 ساعت 12:15
ــ

( مجتبی صالحی )


در ابتدا باید بگم که خلخال مهد فرهنگ و ادب بوده و هست و افتخار میکنم که همشهری دکتر زنجانی و بسیاری از این چهره های علمی و فرهنگی هستم...اما جای تاسف اینجاست که تاکنون یک همایش شایسته برای ایشون برگزار نشده

8 جمعه, 09 دی 1390 ساعت 14:11
ــ

( پیام عبدلی )


مرسی بابت این اطلاع رسانی از مدیریت سایت
وبرای دکتر طول عمر پر برکت آرزومندم
و خوشحالم که در حضور خود ایشان این مراسم و این کتاب پرده برداری شد
راهشان مستدام

9 جمعه, 09 دی 1390 ساعت 23:59
ــ

( میلاد . ش )


بنده هم به نوبه خود رونمایی از کتاب زندگی نامه جناب دکتر زنجانی رو تبریک می گم .

10 شنبه, 10 دی 1390 ساعت 08:28
ــ

( گروه نی )


ما هم به نوبه خود رونمایی از کتاب زندگی نامه جناب دکتر زنجانی را به همه خلخالیهای گرامی تبریک عرض مینماییم

11 شنبه, 10 دی 1390 ساعت 09:15
ــ

( پژوهشگران خلخال و کوثر )


با سلام دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال یکی از پیشگامان برگزاریهای بزرگداشتهای شخصیتهای علمی و فرهنگی و اجتماعی خلخال میباشد و در مراسم نشست علمی تخصصی علوم اجتماعی در سال 1388 ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خلخال این افتخار را داشت که از حضور اساتید برجسته علوم اجتماعی بهرمند شود و حضور جناب آقای دکتر حبیب اله زنجانی که سخنران اصلی این نشست بودند برگ زرینی در کارنامه این دانشگاه به حساب میاید.

12 شنبه, 10 دی 1390 ساعت 19:00
ــ

( محمد جعفر خالقی )


سلام ودرود بر دکتر حبیب اله زنجانی استاد علم و تلاش و ادب با تشکر از مهندس شیرعلیپور بخاطر گزارش زیبا و عکسهای جالب


پاسخ مدیر : ممنون از لطف و محبت شما آقای خالقی

13 یکشنبه, 11 دی 1390 ساعت 00:26
ــ


( تمجید کریمی )


من هم بعنوان یک خلخالی به وجود ایشان افتخار می کنم، ولی متاسفانه در سوابق ایشان ندیدم که به زادگاه خود نگاه ویژه ای داشته باشند . نمی دانم نبوده یا ما بی خبریم!؟ امیدوارم فرزندان خلخال در خدمت به "آنایورد" خود بیشتر اهتمام ورزند. با تشکر از زحمات مدیریت سایت

14 یکشنبه, 11 دی 1390 ساعت 08:36
ــ

( کورش )


سلام، مدیر محترم وبسایت خلخالیم .از اینکه تلاش میکنید تا خبرهای بکر وبه روز را در سایت قرار دهید بسیار متشکر وسپاسگزاری مینمایم، وبه نوبه خود زحمات شما راارج مینهم امیدوارم این سایت در آینده تلاش خود را مبنی بر معرفی وارائه نخبگان خطه زرین خلخال واین منطقه با استعداد نماید. که علاوه بر ایران بلکه برای مناطقی که در خارج از کشورقرار دارند بیشتر معرف باشد تا بدانند که خلخال جای شخصیتهای پر آوازه ونامی بوده وخواهد بود خداوند همه تلاشگران ونخبگان این منطقه را حفظ نماید وذخیره ای برای این مردم فهیم خلخال قرار دهد .من هم به نوبه خود تلاش وافر ومستمر جناب آقای دکتر زنجانی را ارج مینهم وبه ایشان تبریک عرض نموده وآرزوی سلامتی میکنم وامیدوارم که در همایش بزرگداشت ایشان که درآینده در خلخال برگزار خواهد شد در حضور شان باشیم. انشاءالله

15 یکشنبه, 11 دی 1390 ساعت 12:00
ــ

( دانشجو )


قابل توجه آقای تمجید کریمی اینکه مدرک دکترای ایشان به مدت چندین سال در اختیار دانشگاه آزاد خلخال بوده و رشته ارشد نیز به خاطر همین به خلخال داده شد بدون اینکه پولی را از دانشگاه خلخال دریافت کنند.ولی...

16 دوشنبه, 12 دی 1390 ساعت 18:52
ــ

( آلماس )


باسلام:بدون شك به چنين شخصيت هايمان افتخارمي كنيم و مي باليم آرزوي چندين شخصيت امثال ايشان داشته باشيم اما:هاي پيس اولساائل ياخشي دير،هاي اوزاق اولسايول ياخشي دير.

17 سه شنبه, 13 دی 1390 ساعت 09:50
ــ

( ناهید درودی )


برای استاد ارجمند طول عمر و سلامت و سربلندی هر چه بیشتر آرزو می کنم.بدون شک بهترین قدرشناسی از استاد مرور و ترویج آموخته ها و پیگیری دغدغه های علمی ایشان است.

18 سه شنبه, 13 دی 1390 ساعت 15:17
ــ

( احسان زنجانی )


تشكر فراوان از آقاي شيرعليپور جهت عكس هاي زيبا و انعكاس كامل مطالب و ساير دوستان بابت يادداشت ها

19 شنبه, 17 دی 1390 ساعت 18:16
ــ

( اسماعیل آزادی )


ما خزان را چون بهاران می کنیم
اب این چشمه ز باران می کنیم

جمله برگان درختان بر زمین
ما زمین را عشق باران می کنیم

شبنم این باد پاییزی نشست
ما زمین را مست باران می کنیم

گر قلم جانی بدارد ، بهر دوست
زین قلم را هست یاران می کنیم

درود بر شما دوست و همکار عزیزم آقای شیر علیپور
به خاطر همه مهری که به سرزمین خود و بزرگانش دارید

از گزارش خوب شما سپاسگزارم

جناب نوری بزرگ را سلام برسانید


پاسخ مدیر : استاد بزرگوار سلام و ممنون از اینکه با تشریف فرمایی و شعر زیباتون رونق بخش این صفحه بودید . حضورتان را ارج می نهیم و مجددا از طرف همه خلخالیها بخاطر زحماتی که در تالیف این کتاب متقبل شدید ازتون ممنون و سپاسگزاریم

20 شنبه, 17 دی 1390 ساعت 21:21
ــ

( مژده ژیان )


با تشكر از قلم شيوا و دلنشين جناب اسماعيل آزادي كه همواره نگاهي عاشقانه به دنياي اطراف خود دارند/از كتاب انديشه يمعماران گرفته تا دو كتاب اخير و جديدشان/ كه همگي از دل روشن و زيباي اين بزرگ خوش سخن دم مي زنند.

قلمشان هميشه سبز

21 یکشنبه, 18 دی 1390 ساعت 08:31
ــ

( فریبرز خدایاری )


معرفي اساتيد بزرگ و افراد موفق ضمن اينكه موجب افتخار و سربلندي اهالي خلخال و كوثر مي گردد، باعث ايجاد انگيزه پيشرفت بخصوص در زمينه علم و دانش در سايرين نيز خواهد شد،از مديريت محترم سايت به جهت اطلاع رساني خوب ايشان كمال تشكر را داشته و آرزوي سلامتي براي استاد زنجاني را از خدوند منان مسئلت دارم.

22 سه شنبه, 20 دی 1390 ساعت 23:04
ــ

( آذر گیلان )


دکتر زنجانی نمونه بارزی از خلخالیهای موفق و با پشتکار است . خواهشی از شما دارم و پیشنهادی در سایتتان قستمی را به معرفی افراد برجسته خلخال در استان و سایر استانها و حتی سایر کشورها برای شناختن و آگاهی مردم اختصاص دهید .و از کاربرانتان بخواهید افراد مورد نظر را معرفی کنند.(مجزا از قست مفاخر و هنرمندان در این سایت )

23 چهارشنبه, 21 دی 1390 ساعت 11:53
ــ

( رحیم سلمانی و جعفرزاده )


باسلام خدمت استاد عزیز جناب آقای دکتر حبیب اله زنجانی که از مفاخر ایران عزیز و مهمتر اینکه از خطه آذربایجان و شهرستان خلخال هستند . مایه بسی مباهات است که زندگینامه ایشان بصورت کتاب منتشر شد تا همه ایرانیان با این انسان شریف و فرهیخته بیشتر آشنا شوند .
برای این استاد عزیز و خانواده محترمشان آرزوی سلامت سعادت و طول عمر با عزت دارم .

24 چهارشنبه, 21 دی 1390 ساعت 14:23
ــ

( مجید برجعلیزاده )


برای وجود اینچنین انسانهای تلاشگر و بزرگوار برای ایران عزیزمایه مباهات و سرافرازی است....برای استاد ارجمند صحت وسلامتی وبرای همه شهروندان و دانش دوستان توفیق روزافزون قدردانی از چنین انسانهای ارزشمند را از درگاه باریتعالی خواستارم.

25 سه شنبه, 27 دی 1390 ساعت 08:25
ــ

( حافظ علی هادی )


استاددکترزنجانی رااززمانی که دانشجوشدم شناختم اماازلحاظ فهم عمق مطلب ومباحث جمعیت شناختی باید اذعان کنم به دهه های گذشته وآینده بایدنسبت بدهم جاداردارلطف ومحبت ایشان چه درزمان تحصیل وچه بعدازآن تشکر کنم آرزوی موفقیت برای ایشان وخانواده محترمشان ازخدای متعال خواهانم.

26 چهارشنبه, 28 دی 1390 ساعت 12:55
ــ

( ارسطو خداپرست )


به نام آنکه جان را فکرت آموخت
با سلام. بدون شک باید گفت آقای دکتر حبیب الله زنجانی بزرگترین و برجسته ترین شخصیت علمی و فرهنگی هستند که تاریخ کهن شهرستان خلخال به خود دیده است. همچنین ایشان یکی از اساتید بارز و تاثیرگذار علوم انسانی و اجتماعی میهن عزیزمان ایران در دوران معاصر می باشند. خیلی خوشحالم که کتاب زندگینامه ی این استاد فرزانه و بزرگوار منتشر شد و در دسترس جوانان و دانشجویان این کشور قرار گرفت. به نظر من کتاب زندگینامه ی دکتر زنجانی به منزله ی یک چراغ روشن برای زندگی آینده ی جوانان این کشور می باشد چرا که ایشان مظهر پشتکار و تلاش یک انسان فرهیخته برای نیل به اهداف پاک و والای زندگی پرافتخار و شرافتمندانه هستند بنابراین جوانان هدفمند و دانشجویان کوشای این کشور باید زندگانی ایشان را به عنوان الگو، چراغ راه آینده ی خود قرار دهند. آقای دکتر زنجانی واقعا مردی از تبار تلاش و پشتکار هستند. ایشان در شمار مردان بزرگ و وارسته ای هستند که با اراده ی آهنین و مثال زدنی و با تلاش و پشتکار و نیز با صبر و توکل به پروردگار متعال، مشکلات و ناملایمات زندگی را از سر راه برداشته و پله های ترقی را یکی پس از دیگری پیموده اند. سلامتی و طول عمر این استاد عزیز و گرانقدر و خانواده ی محترمشان را از درگاه احدیت مسالت می نمایم و با تمام وجودم خدمت حضرت آقای دکتر حبیب الله زنجانی عرض می کنم که: تو را سپاس ای استاد آزاده
با تشکر و احترام فراوان
ارسطو خداپرست فرزند ارشد زنده یاد سهراب خداپرست

27 جمعه, 30 دی 1390 ساعت 22:14
ــ

( فرزاد پرنده )


با تشکر از آقای مسعود شیر علیپور به جهت زحمات فراوانی که جهت انعکاس مراسم رونمایی کتاب دکتر زنجانی انجام دادندو پوشش کامل خبری آن مراسم سپاس گزاری می نمایم.


پاسخ مدیر : خواهش میکنم . ممنون از اظهار لطف و محبتتون

28 یکشنبه, 02 بهمن 1390 ساعت 22:24
ــ

( محمد رحیمی )


سلام و عرض ادب خدمت استاد عزیز دکتر حبیب اله زنجانی افتخار شهرمان خلخال. از آوازه ایشان این را بگویم که در کشورمان کمتر کسی است که جامعه شناسی و جمعیت شناسی خوانده باشد و استاد عزیز را نشناسد. بنده از نزدیک در دانشگاههای تهران شاهد تعریف و تمجید دانشجویان از استاد عزیز بودم و می دیدم که چطور دانشجویان به شاگردی ایشان افتخار می کردند و من نیز به عنوان یک خلخالی به وجود چنین اندیشمندی می بالیدم و با افتخار می گفتم همشری دکتر زنجانی بزرگ هستم. برای استاد عزیز عمری طولانی آرزو دارم و امیدوارم قلم توانایشان همواره برای علاقمندان به آثارشان بنویسد و شاهد ظهور نخبگانی چون ایشان در شهر فرهنگ پرورمان باشیم.

29 دوشنبه, 03 بهمن 1390 ساعت 03:25
ــ

( masoud susan va khanavadeh nasiri va arami  ale mohammad )

ba tabrik va arazoye behtarinha baraye dr zanjani va khanavade mohtaram.
va ba tashakor az modiriate sayte khalkhalim mahandes shiralipoor
30 چهارشنبه, 05 بهمن 1390 ساعت 02:23
ــ

( علی )


سلام کسی می دونه این کتاب رو چطوری می تونیم تهیه کنیم؟

31 جمعه, 07 بهمن 1390 ساعت 18:03
ــ

( محمد رحیمی )


سلام خدمت دوست عزیز. کتاب حاضر را نشر فرهنگ صبا منتشر کرده است. شما و همه علاقمندان می توانند با مراجعه به آدرس انتشارات در تهران یا از طریق اینترنتی کتاب فوق را خریداری نمایند.
نشانی: تهران ـ خیابان شریعتی، بالاتر از سه راه ملک، مقابل اداره پست، پلاک 561، واحد 10
کد پستی: 1613613857
تلفن: 88422604 و 88442614

32 شنبه, 08 بهمن 1390 ساعت 12:57
ــ

( محمد )


کتاب را نشر فرهنگ صبا منتشر کرده است

33 شنبه, 08 بهمن 1390 ساعت 13:36
ــ

( سیروس قلیزاده )


جادارد ضمن تبریک به جناب آقای دکتر زنجانی از مدیریت سایت بدلیل انعکاس خوب اخبار مربوطه تقدیر و تشکر نمایم

34 یکشنبه, 09 بهمن 1390 ساعت 00:36
ــ

( علی )


جناب آقای رحیمی واقعا ازتون ممنونم
تو اینترنت چند ساعت سرچ کردم واسه خرید این کتاب، ولی هیچ نام و نشانی از انتشارات پیدا نکردم. یک دنیا ممنون

35 دوشنبه, 10 بهمن 1390 ساعت 12:52
ــ

( محمد رحیمی )


سلام مجدد خدمت دوست عزیز. کتاب از سوی انتشارات نشر فرهنگ صبا و به همّت مرکز مطالعات و تحقیقات شهرسازی و معماری ایران،انجمن مفاخر معماری ایران و خانه‌ی پژوهش ایرانیان چاپ و منتشر شده است. شما می توانید با ورود به وب سایت انجمن مفاخر معماری ایران و با انتخاب گزینه خرید کتاب،کتاب فوق را خریداری نمایید.

36 دوشنبه, 10 بهمن 1390 ساعت 15:55
ــ

( فریبرز علیقلی زاده )


با سلام و تبریک حضور جناب دکتر زنجانی و مدیریت سایت
اتیرسیر سونبول اولماز
نغمه سیز بلبل اولماز
دنیا بتون گل آچسا
سنین کیمین گل اولماز

37 سه شنبه, 11 بهمن 1390 ساعت 14:02
ــ

( سیاوش رضا پور )


باسلام محضرمبارک خوانندگان ومدیریت محترم سایت:چندسال پیش ودرمراسم گرامیداشت ملاادهم عزلتی خلخالی دکترحبیب ودکتربرات (برادرشان)ازدعوت شدگان وسخنرانان مراسم بودنداین سعادت نصیب من ودونفرازهمکارانم شدکه این دوبزرگوارراباماشین دانشگاه پیام نورخلخال ازتهران به خلخال بیاوریم درطول مسیراینقدرغرق درگفتارومنش این دوبزرگواربودیم که مسیرنه ساعته تهران تاخلخال را نه دقیقه نیز احساس نکردیم ویکی ازخاطرات فراموش نشدنی زندگیم بودخداوند به ایشان وهمه مفاخرارزشمندمان طول عمرعنایت فرماید.

38 پنجشنبه, 20 بهمن 1390 ساعت 13:03
ــ

( ز - شکارچی )


هميشه بهترين كار،تخصصي ترين كار است

39 شنبه, 26 فروردین 1391 ساعت 07:53
طه نوراللهی
با سلام و ارزوی سلامتی و طول عمر برای استاد و سرور گرامی جناب اقای دکتر زنجانی
استاد زنجانی علاوه بر حوزه نظری دانش جمعیت شناسی در دانشگاه هاوموسسات اموزش عالی ، به گسترش دو موضوع اصلی جمعیت شناسی خدمت شایانی نموده اند
1- کاربردی و نهادینه نمودن جمعیت شناسی در مطالعات اجتماعی ،اقتصادی و فرهنگی کشورتا کوچک ترین سطوح جغرافیائی
2- توسعه جمعیت شناسی ایران به صورت علمی در دانشگاه ها و دستگاه های اجرائی کشور


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



"خلخال" در خبرگزاریها

<a href="http://parstools.com/">

فید خوان rss reader

logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید