معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله ورزش خلخال در روز تربیت بدنی و ورزش
ورزش خلخال در روز تربیت بدنی و ورزش فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 26 مهر 1388 ساعت 17:55

هم زمان با روز تربیت بدنی و ورزش طی مراسمی از قهرمانان ، داوران و مدال آوران ورزشی خلخال تجلیل شد .

معاون اداره کل تربيت بدني استان اردبيل گفت: ورزشکاران اين استان در زمينه شاخص دعوت به تيم هاي ملي رتبه اول کشور را کسب کردند.

محمدرضا برادران روز يکشنبه 26 مهر 88 در آيين تجليل از قهرمانان مدال آور ورزشي خلخال افزود: در اين مدت 220 نفر از ورزشکاران استان در رشته هاي مختلف ورزشي به تيم هاي ملي کشور و براي حضور در مسابقات جهاني دعوت شدند.
وي به افزايش دو برابري تعداد ورزشکاران سازمان يافته در نيمه اول امسال نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: اين ورزشکاران 352 مدال رنگارنگ در عرصه مسابقات ملي و جهاني به ارمغان آوردند.
وي افزود: تعداد ورزشکاران مدال آور استان نيز نسبت به زمان مشابه پارسال 50 درصد افزايش يافته است.
وي گفت: بر اساس ارزيابي هاي انجام شده در زمينه توسعه رشته هاي ورزشي و سازماندهي ورزشکاران تربيت بدني خلخال يکي از ادارات برتر در سطح شهرستان هاي استان است.
وي همچنين از موافقت اداره کل تربيت بدني استان با حضور يکي از تيم هاي فوتبال خلخال در مسابقات فوتبال ليک برتر استان در سال جاري خبر داد.
به گزارش خبرنگار ايرنا ناصر ميرمرسلي رييس تربيت بدني خلخال نيز در اين همايش از فعاليت چهار هزار نفر ورزشکار سازمان يافته در 37 رشته ورزشي در خلخال خبر داد.
وي افزود: تعداد ورزشکاران اين شهرستان نسبت به سال گذشته دو برابر افزايش يافته و پنج رشته ورزشي جديد نيز به مجموع رشته هاي فعال افزوده شده است.
وي گفت: هم اکنون ميانگين سرانه ورزشي فضاي سرپوشيده و روباز خلخال 80 سانتي متر مربع است که نسبت به ميانگين استاني آن که 62 سانتي متر مربع و ميانگين کشوري که 50 سانتي متر مربع است بيشتر است.
وي افزود: با افتتاح پروژه هاي عمراني ورزشي در دست اجراي اين شهرستان اين سرانه تا پايان سال آينده به بيش از يک متر خواهد رسيد.
در اين همايش از 150 نفر از ورزشکاران مدال آور ، مربيان ، داوران و فعالان عرصه ورزش خلخال تجليل شد.

 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید