معرفی اجمالی شهرستان خلخال

شهرستان خلخال یک منطقه کوهستانی با طبیعتی بکر و بسیار زیباست که در جنوب استان اردبیل واقع شده است و مرکز آن شهر خلخال یا هروآباد است .

این شهرستان با دارا بودن 85 در صد از جنگلهای استان اردبیل از طرف شمال به شهرستان کوثر ، از شرق به استان گیلان ، از جنوب به استان زنجان و از غرب به شهرستان میانه  آذربایجان شرقی حدود می شود .

 

ادامه معرفی خلخال  ...

درباره وبسایت خلخالیم

وب سایت شخصی "خلخالیم" ( کلمه ترکی به معنی خلخال من ) بعنوان اولین وب سایت جامع شهرستان خلخال با رویکرد فرهنگی ، هنری ، اجتماعی ، از تاریخ 8 / 8 / 88 ( سالروز ولادت با سعادت امام هشتم ) افتتاح و کار خود را شروع کرده است .

این وبسایت در سایت ساماندهی پایگاههای اینترنتی ایران ، متعلق به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت گردیده و تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد .
وب سایت خلخالیم یک نشریه الکترونیکی است که متعلق به همه خلخالیهای دنیاست از دورترین روستاهای خلخال گرفته تا خلخالیهای خارج از کشور .

>> ادامه ...

از اینکه ما رو همراهی میکنید خوشحالیم و بینهایت از شما ممنونیم

تماس با ما

برای کامل تر و پر بار تر شدن سایت بی شک مشارکت شما همشهریان و دوستان عزیز  ضروری و لازم است . برای ارسال مطالب و یا برقراری ارتباط از اطلاعات زیر استفاده نمایید :
ایمیل  :  Info@khalkhalim.com  و  Masoud@khalkhalim.com
شماره موبایل : 09381687314

شماره تماس ثابت : 32420202 - 045

آدرس : خلخال - خیابان شهید بهشتی - ابتدای خیابان شهید مطهری

مدیریت سایت خلخالیم : مسعود شیرعلی پور

عضویت در سایت خلخالیم

از تمامی شهروندان عزیز خلخالی دعوت می کنیم با درج نام و نام خانوادگی خود اقدام به ثبت نام در سایت نمایند .

همچنین افرادی که مایل به همکاری با سایت هستند ، نوع کاربری آنها بعدا و با هماهنگی مدیریت سایت قابل ارتقاء بوده و امکان درج مطلب در سایت را خواهند داشت .

چنانچه به هر دلیلی گذرواژه خود را فراموش کردید , برای فعال سازی آن از لینکهای "بازیابی گذرواژه" یا "بازیابی شناسه" که در زیر فرم ثبت نام درج شده استفاده نمایید و یا بصورت دستی برای مدیریت سایت ایمیل ارسال نمائید

لازم به ذکر است که مشخصات شما نزد مدیریت سایت محفوظ خواهد بود


برای عضویت در سایت لطفا کلیک کنید ...

  • اخبار پایین صفحه
  • صفحه اصلی
  • فید خبرخوان
  • همه پایگاههای وب خلخال
  • جستجوگر ویژه

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/khalkhalkala.gif

http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat3/banner-amagol-gif.gif



http://khalkhalim.com/images/stories/tablighat2/h_zendan1.jpg

آخرین اخبار و اطلاعیه ها

Home اخبار سرمقاله بزرگترین طرح گردشگری تفرجگاه اندبیل خلخال اجرا می شود
بزرگترین طرح گردشگری تفرجگاه اندبیل خلخال اجرا می شود فرستادن به ایمیل
یکشنبه, 19 اسفند 1397 ساعت 10:55

فرماندار خلخال گفت: بزرگترین طرح گردشگری و تولید آبزیان منطقه نمونه گردشگری اندبیل این شهرستان با سرمایه گذاری بخش خصوصی اجرا می شود.

به گزارش خلخالیم به نقل از ایرنا ، فریدون بابایی روز یکشنبه در جلسه پنجره واحد و تسهیل در سرمایه گذاری افزود: این طرح شامل برگترین طرح تولید و پرورش ماهیان سردآبی و 2 طرح بزرگ خدمات گردشگری است که با سرمایه گذاری بخش خصوصی در 2 فاز در مدت 2 سال اجرا می شود.

وی اظهار داشت: اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری باید به عنوان متولی این طرح در کنار سایر دستگاه های اجرایی شهرستان برای تسریع در امور اداری و صدور مجوزهای لازم اقدام کند.

مجید جعفرزاده ، سرمایه گذار و مجری طرح گردشگری اندبیل نیز گفت: فاز اول این طرح شامل پروژه بزرگ آبزی پروری با پیش بینی ایجاد دریاچه مصنوعی برای ماهیگیری با قلاب گردشگران و چند استخر پرورش و تکثیر ماهیان سردابی است.

وی افزود: همچنین احداث اقامتگاه های موقت و دائم گردشگران ، فروشگاه صنایع دستی ، آلاچیق ، فضای بازی کودکان ، محل سوار کاری ، رستوران ، موزه ، آبشار مصنوعی ، فضای سبز و سایر امکانات مورد نیاز گردشگران است که با 60 میلیارد ریال سرمایه گذاری در زمینی به مساحت 6 هزار و 500 متر مربع با پیش بینی ایجاد 25 فرصت شغلی پایدار تا پایان سال 98 اجرا خواهد شد.

او اظهار داشت: فاز دوم طرح گردشگری اندبیل نیز شامل احداث دهکده توریستی با تمام امکانات رفاهی مورد نیاز گردشگران در 15 هکتار با سرمایه گذاری 150 میلیارد ریال و ایجاد 50 شغل جدید در سال 99 راه اندازی می شود.

وی گفت: علاوه بر استفاده از مصالح بومی و سازگار با طبیعت منطقه برای احداث سازه های طرح از انرژی های موجود منطقه از جمله انرژی آب ، باد و خورشید برای تامین انرژی مورد نیاز طرح استفاده خواهد شد.

 

یادداشت  

 
#1 سیاوش رضاپور 1397-12-20 16:33
نهادهای مسئول بایدزمینه های لازم برای سرمایه گذاران بخش خصوصی را هموارنمایند.با شناختی که بنده ازآقای مجیدجعفرزاده دارم ایشان فردی کاربلدوانسانی دلسوزبرای شهرومنطقه میباشند انشالله که این پروژه عظیم بادرایت ایشان منشا خیربرای شهرمان باشد.
 


** برای درج یادداشت و نظر باید وارد سایت شوید **

آمار سایت

فرم ورود



logo-samandehi

برای بهره گیری از قابلیتهای گرافیکی صفحه لطفا از مرورگرهای مناسب استفاده نمایید